Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
12. septembra 2017 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

JOJ: Sledovanosť pondelkového Inkognita opäť rástla

BRATISLAVA 12. septembra – JOJ Group zaznamenala v druhý septembrový pondelok medzitýždňový nárast svojich výkonov, v CS 12+ včera v hlavnom vysielacom čase dosiahla
12,2 % sledovanosť a 29,5 % podiel na trhu. TV JOJ si v prime time v rámci univerzálneho publika podelila prvenstvo s konkurenciou, keď dosiahla totožné výsledky sledovanosti, konkrétne 9,6 % rating a 23,3 % share.

Spravodajské relácie JOJky boli tradične trhovými jednotkami v čase svojho vysielania, keď v CS 12+ dosiahli Noviny TV JOJ 11,4 % sledovanosť
a 27,8 % podiel, pričom zasiahli až 788-tisíc divákov starších ako 12 rokov (AvRch), Najlepšie počasie si vyslúžilo 11,0 % rating a 24,9 % share a Šport 8,9 % sledovanosť.

Zábavná show Inkognito dosiahla ako trhová jednotka včera ešte lepšie výkony ako pred týždňom. Pondelková premiéra včera zaznamenala 10,4 % sledovanosť a 23,7 % podiel na trhu v CS 12+. Najsilnejšou cieľovou skupinou boli ženy v CS 45-54 s 12,3 % ratingom, diváčky v CS 25-34 zaznamenali share 25,2 %.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group

K téme

Za 20 rokov zrealizovali zdravotní klauni na Slovensku vyše 32 000 klauniád KOMUNÁLNA poisťovňa si 30. výročie pripomína kampaňou aj TV spotom „Časy sa menia, riziká zostávajú.“

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.