Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
16. marca 2016 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

JOJ: Sitkom Dovidenia, stará mama! včera predbehol konkurenciu

BRATISLAVA 16. marca – V utorok 15. marca bola JOJ Group jednotkou slovenského trhu v prime time s 29,0 % podielom a 10,2 % sledovanosťou v obchodne relevantnej cieľovej skupine divákov vo veku 12-54 rokov. Zásluhu na tom má program televízie JOJ, ktorý si publikum nenechalo ujsť.
Najsledovanejšou reláciou dňa sa znova stali Noviny TV JOJ (v CS 12+ aj CS 12-54), pričom v rámci univerzálneho publika zaznamenala relácia výborný 13,0 % rating a 28,7 % share. Na druhom mieste v rebríčku TOP programov dňa pre mladších divákov bolo včera Najlepšie počasie s 10,6 % sledovanosťou v CS 12+ a rovnaký rating dosiahlo včera aj Krimi.
Pokračovanie seriálu ZOO zaznamenalo včera 8,4 % sledovanosť univerzálneho publika, pričom najviac diváčok mal seriál z vekovej kategórie 45 až 54 rokov, v rámci ktorej dosiahol vynikajúci, až 15,1 % rating. Deviata epizóda sitkomu Dovidenia, stará mama! si vyslúžila prvenstvo na trhu v čase svojho vysielania a komediálna novinka tak predbehla svoju konkurenciu v CS 12-54 s 4,8 % sledovanosťou. Najväčšou cieľovou skupinou sitkomu sú ženy v CS 35-44 s 8,1 % ratingom.
Show Moja mama varí lepšie ako tvoja dosiahla včera ako dlhodobo stabilný a jednoznačný líder v access prime 8,4 % rating a 23,3 % share, keď si celkovo súťaž vo varení na JOJke pozrelo 394-tisíc divákov v CS 12+.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;nr

K téme

Za 20 rokov zrealizovali zdravotní klauni na Slovensku vyše 32 000 klauniád KOMUNÁLNA poisťovňa si 30. výročie pripomína kampaňou aj TV spotom „Časy sa menia, riziká zostávajú.“

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.