Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
20. augusta 2013 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

JOJ: Panelák a Vyvolení Dom snov odštartovali úspešne

BRATISLAVA 20. augusta – Seriál Panelák sa na televízne obrazovky vrátil po prestávke v novom vysielacom čase po 21.30 hod. Včera odštartoval novou sériou mimoriadne úspešne s ratingom 10% a podielom 33,4%, čo je jeden z najlepších výsledkov pri štarte novej série po letnej prestávke. Ešte úspešnejší Panelák tradične v mestách s podielom 37,4% a medzi mladými divákmi (15-34) s podielom 35,1%. Panelák bol v pondelok večer vo svojom vysielacom čase jednoznačnou jednotkou na trhu.
V pondelok večer odštartovala aj reality show Vyvolení Dom snov epizódami už priamo z domu. Programová novinka zabezpečila pre TV JOJ nárast sledovanosti v danom čase oproti predchádzajúcim týždňom. Dosiahla rating 7% a podiel takmer 22%, pričom najviac divákov mala medzi mladými divákmi (15-34) s podielom takmer 27% a jednotkou na trhu bola medzi mladými mužmi s podielom 30%, keď v tejto kategórii porazila aj konkurenčný seriál.
Darilo sa aj stanici PLUS, ktorá bola včera treťou najsledovanejšou stanicou na Slovensku celodenne i v prime time – v sledovanosti sa tak zaradila hneď za Markízu a JOJ. Najsledovanejšími reláciami na PLUS-ke boli kriminálky CSI Miami – podiel 8,1% a CSI Las Vegas – podiel 7,3%.

Televízie JOJ, PLUS a WAU obsadili v pondelok 19. augusta 2013 v prime time takmer tretinu trhu.

PR JOJ Group

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ig;bl

K téme

Za 20 rokov zrealizovali zdravotní klauni na Slovensku vyše 32 000 klauniád KOMUNÁLNA poisťovňa si 30. výročie pripomína kampaňou aj TV spotom „Časy sa menia, riziká zostávajú.“

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.