Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
12. januára 2016 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

JOJ: Nový seriál ZOO štartoval nadpriemerne

BRATISLAVA 12. januára – V pondelok 11. januára večer odvysielala televízia JOJ prvé dve epizódy nového seriálu ZOO. Prvý diel novinky si nenechalo ujsť až 599-tisíc divákov starších ako 12 rokov, seriál tak dosiahol vynikajúcu, až 12,8 % sledovanosť a 26,0 % share. Po nej nasledujúca druhá epizóda zaznamenala ešte lepšie podiely na trhu – v CS 12-54 to bolo 28,8 % a v rámci univerzálneho publika až 29,3 %.
Premiéra nového seriálu pritiahla k obrazovkám najmä diváčky – vďaka nim zaznamenalo ZOO v CS 12+ vysoko nadpriemerný rating až 15,9 %. Najsilnejšou cieľovou skupinou seriálu boli jednoznačne ženy vo veku 45 až 54 rokov, ktoré dosiahli excelentnú sledovanosť až 19,8 %. Čo sa týka zásahu v rámci krajov, najviac divákov sledovalo ZOO včera v Bratislavskom a Žilinskom kraji, ale napríklad aj v Košiciach (15,6 % Rtg v CS 12-54).
Televízia JOJ aj vďaka svojej seriálovej novinke určenej pre celé rodiny dosiahla včera nadpriemerné výkony v hlavnom vysielacom čase a zaznamenala svoj najlepší pondelkový podiel na trhu (25,5 % Shr) v prime time od apríla 2013 a tiež najlepšiu pondelkovú sledovanosť (12,0 % Rtg) v hlavnom vysielacom čase za posledné takmer tri roky (od marca 2013).

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;mt

K téme

KOMUNÁLNA poisťovňa si 30. výročie pripomína kampaňou aj TV spotom „Časy sa menia, riziká zostávajú.“ Najlepším hraným filmom 29. ročníka MFF Art Film Fest sa stala snímka Dalva, najlepším krátkym filmom 48 hodín

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.