Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
1. februára 2016 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

JOJ: Najviac divákov mali v nedeľu opäť Noviny TV JOJ

BRATISLAVA 1. februára – V nedeľu 31. januára sledovalo Noviny TV JOJ až 710-tisíc divákov starších ako 12 rokov, relácia tak dosiahla skvelý 15,1 % rating a 31,2 % podiel na trhu.
V mladšej časti publika zaznamenala rovnako nadpriemerné výkony (28,9 % Shr a 11,2 % Rtg), pričom diváčky v CS 45-54 dosiahli vynikajúci, až 20,6 % rating. Noviny TV JOJ sa stali opäť najsledovanejšou spravodajskou reláciou týždňa na trhu v CS 12+, a znova tak prekonali svoju konkurenciu.
Lídrami trhu v čase svojho vysielania (CS 12-54) boli včera na JOJke aj Šport s 12,2 % sledovanosťou v CS 12+, a taktiež Najlepšie počasie s 11,4 % ratingom v rámci univerzálneho publika.
V rebríčku TOP 10 najsledovanejších relácií TV JOJ v rámci uplynulého týždňa sa v komerčne dôležitej cieľovej skupine divákov vo veku 12 až 54 rokov na prvom mieste umiestnili včerajšie Noviny TV JOJ (28,9 % Shr a 11,2 % Rtg), hneď za nimi štvrtkový komediálny seriál Naši (26,9 % Shr a 10,5 % Rtg) a na treťom mieste Najlepšie počasie z pondelka 25.januára (26,8 % Shr a 10,3 % Rtg).
Na PLUSke si najviac divákov v posledný januárový týždeň nenechalo ujsť premiéru minisérie kultového amerického seriálu Akty X (11,1 % Shr a 4,2 % Rtg). PLUSka vďaka tomu v stredu 27. januára dosiahla svoj najlepší share v prime time v oboch cieľových skupinách za posledný rok (7,7 % Shr v CS v 12-54 a 6,1 % Shr v CS 12+).

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;bl

K téme

Za 20 rokov zrealizovali zdravotní klauni na Slovensku vyše 32 000 klauniád KOMUNÁLNA poisťovňa si 30. výročie pripomína kampaňou aj TV spotom „Časy sa menia, riziká zostávajú.“

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.