Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
24. januára 2017 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

JOJ: Inkognito včera dosiahlo rekordnú sledovanosť

BRATISLAVA 24. januára – JOJ Group si včera v hlavnom vysielacom čase vyslúžila až 15,2 % sledovanosť a 32,5 % podiel na trhu v rámci univerzálnej časti publika. TV JOJ dosiahla v rovnakom parametri 12,6 % rating a 26,9 % share. V komerčnej cieľovej skupine si vyslúžila najlepší pondelkový výkon aj sledovanosť v prime time za posledný rok (9,2 % Rtg a 25,8 % Shr).
Najsledovanejším programom dňa boli z ponuky všetkých slovenských televízií opäť Noviny TV JOJ, ktoré si nenechalo ujsť až 747-tisíc divákov starších ako 12 rokov s 15,9 % sledovanosťou a 33,1 % podielom. U mladších divákov bolo TOP programom v pondelok Najlepšie počasie, ktoré v CS 12-54 zaznamenalo 10,9 % rating a 28,5 % share a v CS 12+ sledovanosť 15,7 % a 31,7 % podiel na trhu.
Najsledovanejšou nespravodajskou reláciou bolo v pondelok už tradične Inkognito, ktoré včera navyše dosiahlo svoju rekordnú sledovanosť od svojho návratu na obrazovky televízie JOJ v máji 2015. Celkovo si obľúbenú zábavnú show včera pozrelo 548-tisíc divákov, ktorí predstavovali 11,7 % rating a 25,5 % share. Rekord malo Inkognito aj v obchodne relevantnej cieľovej skupine s 9,4 % sledovanosťou a 26,2 % podielom. Najpočetnejšou cieľovkou boli včera ženy vo veku 45-54 rokov s vynikajúcou 15,9 % sledovanosťou.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54. Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;nr

K téme

KOMUNÁLNA poisťovňa si 30. výročie pripomína kampaňou aj TV spotom „Časy sa menia, riziká zostávajú.“ Najlepším hraným filmom 29. ročníka MFF Art Film Fest sa stala snímka Dalva, najlepším krátkym filmom 48 hodín

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.