Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
6. septembra 2017 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

JOJ: Inkognito bolo lídrom trhu, Take me out vyhralo u mladých

BRATISLAVA 6. septembra – JOJ Group zaznamenala v prvý septembrový pondelok a utorok rovnakú sledovanosť aj podiel na trhu, konkrétne 11,3 % rating a 26,5 % share v CS 12+.
TV JOJ bola v oba dni trhovou jednotkou hlavného vysielacieho času v rámci univerzálneho publika, v pondelok s 9,0 % sledovanosťou, včera s 8,8 %.

Najsledovanejšou hlavnou spravodajskou reláciou naďalej zostávajú Noviny TV JOJ, ktoré napríklad v pondelok zasiahli až 846-tisíc divákov starších ako 12 rokov (AvRch) a včera dosiahli 11,6 % rating a 27,7 % share (CS 12+). Najlepšie počasie takisto dokazuje svoje nadpriemerné výkony, aj včera bolo na prvom mieste rebríčka TOP programov na Slovensku, keď ho sledovalo 605-tisíc divákov s 12,9 % ratingom a 28,0 % share v CS 12+.

Z pondelkovej programovej ponuky komerčných televízií diváci večer uprednostnili Inkognito na JOJke, ktorého prvá jesenná premiéra zaznamenala
9,2 % sledovanosť v CS 12+ a najsilnejšou cieľovou skupinou boli ženy v CS 45-54 s 12,5 % ratingom.

Včera večer odvysielala televízia JOJ špeciálnu prvú epizódu svojej novej zoznamovacej show Take me out, v ktorej divákom predstavila dvojicu moderátorov Milana Juniora Zimnýkovala a Jakuba Prachařa, účinkujúce single ženy a atraktívnych mužov, ako aj pravidlá celej zoznamovacej hry. Slovenská verzia licencovanej show od FremantleMedia, ktorú režíruje Tomáš Eibner, mala pred štartom intenzívnu marketingovú kampaň, v online prostredí zacielenú najmä na mladé publikum, čo sa úspešne prejavilo aj na výsledkoch sledovanosti.

Take me out bolo včera so svojimi výkonmi lídrom trhu v čase svojho vysielania pre divákov v CS 12+ (7,2 % Rtg a 18,5 % Shr), pre mužské publikum v oboch cieľovkách. Najpočetnejšou skupinou zoznamovacej show boli mladé ženy vo veku 25 až 34 rokov s 8,7 % ratingom a najvyšší podiel na trhu, až 40,7 % share, včera dosiahli ešte mladšie diváčky v CS 15-24. Take me out bude v programe JOJky pokračovať už najbližšiu sobotu 9. 9. večer.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group

www.prservis.sk; email: prservis@sita.sk

K téme

KOMUNÁLNA poisťovňa si 30. výročie pripomína kampaňou aj TV spotom „Časy sa menia, riziká zostávajú.“ Najlepším hraným filmom 29. ročníka MFF Art Film Fest sa stala snímka Dalva, najlepším krátkym filmom 48 hodín

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.