Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
6. februára 2017 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

JOJ Group je aj vo februári lídrom trhu v prime time

BRATISLAVA 6. februára – JOJ Group potvrdila svoju pozíciu lídra v prime time aj v prvý februárový týždeň, ktorý uzavrela s výbornými výkonmi. V nedeľu 5. februára dosiahla v hlavnom vysielacom čase vynikajúcu 15,7 % sledovanosť a 31,4 % podiel na trhu v rámci univerzálnej časti publika a 12,5 % rating a 30,4 % v komerčnej cieľovke. Samotná stanica JOJ si v prime time v CS 12+ vyslúžila 13,4 % sledovanosť a medzitýždenne zlepšila svoj výkon v CS 12-54 o 1,2 % na priemerný 23,6 % share.
Najsledovanejším programom uplynulého týždňa z ponuky všetkých slovenských televízií boli v rámci univerzálneho publika Noviny TV JOJ, ktoré v nedeľu 5. februára sledovalo až 757-tisíc divákov, čo znamenalo skvelý 16,1 % rating a 32,1 % share. Najlepšie počasie zaznamenalo najvyšší rating v stredu 1. 2. so 16,0 % sledovanosťou a 32,9 % share (CS 12+).
Z nespravodajských relácií malo najviac divákov starších ako 12 rokov V siedmom nebi, ktoré si v nedeľu pripísalo 13,8 % rating a 30,3 % share. V obchodne dôležitej časti publika zaznamenala rodinná relácia JOJky 10,5 % sledovanosť a 27,6 % podiel na trhu, ratingovo v porovnaní s predchádzajúcou epizódou V siedmom nebi rástlo. TOP programom týždňa pre komerčnú cieľovku bol opäť komediálny seriál Prázdniny, ktorého tretia epizóda v stredu dosiahla 11,0 % sledovanosť v CS 12-54.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54. Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;nr

K téme

Za 20 rokov zrealizovali zdravotní klauni na Slovensku vyše 32 000 klauniád KOMUNÁLNA poisťovňa si 30. výročie pripomína kampaňou aj TV spotom „Časy sa menia, riziká zostávajú.“

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.