
JOJ Group dosiahla svoj najlepší tohtoročný výkon v prime time
BRATISLAVA 19. decembra – JOJ Group aj samotná TV JOJ dosiahli včera svoje najlepšie výkony v hlavnom vysielacom čase v CS 12+ od začiatku roka 2016. Najsledovanejším programom uplynulého týždňa sa z ponuky všetkých slovenských televízií v rámci univerzálneho aj komerčného publika stalo V siedmom nebi, ktoré včera na JOJke prekonalo svoj rekord z uplynulého víkendu. Druhým TOP programom týždňa sa stalo Najlepšie počasie a tretím Noviny TV JOJ.
JOJ Group zaznamenala v nedeľu 18. decembra ako líder slovenského trhu v prime time sledovanosť až 15,9 % a podiel 34,3 % v CS 12+, čo je jej najlepší výkon tohto roka. V obchodne dôležitej cieľovej skupine dosiahla v hlavnom vysielacom čase 11,9 % rating a 31,5 % share. V porovnaní s predchádzajúcimi závermi týždňa ide o kontinuálne rastúci výkon. Rovnako stúpajúcu nedeľnú sledovanosť má aj samotná TV JOJ, ktorá bola včera opäť prvou voľbou slovenských divákov v hlavnom vysielacom čase, s 13,8 % ratingom a 29,8 % podielom v CS 12+. Tieto výkony JOJky v prime time boli takisto jej rekordné od začiatku roka 2016.
Najsledovanejším programom uplynulého týždňa sa z ponuky všetkých slovenských televízií v rámci univerzálneho aj komerčného publika stala rodinná relácia V siedmom nebi na JOJke. V CS 12+ program s Vilom Rozborilom včera prekonal svoj minulotýždňový rekord, keď si vyslúžil vynikajúcu, až 15,5 % sledovanosť a 35,4 % podiel na trhu, čo je najlepší výkon relácie za posledné dva roky. V obchodne relevantnej cieľovej skupine včera V siedmom nebi dosiahlo 11,1 % rating a 30,8 % share. Ženská časť univerzálneho publika dosiahla takisto opäť vysoko nadpriemernú, až 18,8 % sledovanosť a diváčky vo veku 45 až 54 rokov zaznamenali excelentnú, až 20,4 % sledovanosť. Celkovo dosiahol tretí diel V siedmom nebi v tejto sezóne reach až 1 079 000 divákov starších ako 12 rokov.
Druhou najsledovanejšou reláciou uplynulého týždňa na Slovensku bolo v CS 12+ nedeľné Najlepšie počasie (32,3 % Shr a 15,2 % Rtg), tretím TOP programom boli nedeľné Noviny TV JOJ (31,8 % Shr a 14,7 % Rtg) a na štvrtej priečke svoju silnú pozíciu obhájili pondelkové Noviny TV JOJ (32,4 % Shr a 13,8 % Rtg). Komerčný rebríček na prvých troch miestach kopíroval rebríček univerzálneho publika. V nedeľu večer boli lídrami trhu v čase svojho vysielania aj Šport (12,3 % Rtg a 26,2 % v CS 12+) či KRIMI (11,9 % Rtg a 27,4 % Shr).
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
es;nr