Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
19. decembra 2016 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

JOJ Group dosiahla svoj najlepší tohtoročný výkon v prime time

BRATISLAVA 19. decembra – JOJ Group aj samotná TV JOJ dosiahli včera svoje najlepšie výkony v hlavnom vysielacom čase v CS 12+ od začiatku roka 2016. Najsledovanejším programom uplynulého týždňa sa z ponuky všetkých slovenských televízií v rámci univerzálneho aj komerčného publika stalo V siedmom nebi, ktoré včera na JOJke prekonalo svoj rekord z uplynulého víkendu. Druhým TOP programom týždňa sa stalo Najlepšie počasie a tretím Noviny TV JOJ.
JOJ Group zaznamenala v nedeľu 18. decembra ako líder slovenského trhu v prime time sledovanosť až 15,9 % a podiel 34,3 % v CS 12+, čo je jej najlepší výkon tohto roka. V obchodne dôležitej cieľovej skupine dosiahla v hlavnom vysielacom čase 11,9 % rating a 31,5 % share. V porovnaní s predchádzajúcimi závermi týždňa ide o kontinuálne rastúci výkon. Rovnako stúpajúcu nedeľnú sledovanosť má aj samotná TV JOJ, ktorá bola včera opäť prvou voľbou slovenských divákov v hlavnom vysielacom čase, s 13,8 % ratingom a 29,8 % podielom v CS 12+. Tieto výkony JOJky v prime time boli takisto jej rekordné od začiatku roka 2016.
Najsledovanejším programom uplynulého týždňa sa z ponuky všetkých slovenských televízií v rámci univerzálneho aj komerčného publika stala rodinná relácia V siedmom nebi na JOJke. V CS 12+ program s Vilom Rozborilom včera prekonal svoj minulotýždňový rekord, keď si vyslúžil vynikajúcu, až 15,5 % sledovanosť a 35,4 % podiel na trhu, čo je najlepší výkon relácie za posledné dva roky. V obchodne relevantnej cieľovej skupine včera V siedmom nebi dosiahlo 11,1 % rating a 30,8 % share. Ženská časť univerzálneho publika dosiahla takisto opäť vysoko nadpriemernú, až 18,8 % sledovanosť a diváčky vo veku 45 až 54 rokov zaznamenali excelentnú, až 20,4 % sledovanosť. Celkovo dosiahol tretí diel V siedmom nebi v tejto sezóne reach až 1 079 000 divákov starších ako 12 rokov.
Druhou najsledovanejšou reláciou uplynulého týždňa na Slovensku bolo v CS 12+ nedeľné Najlepšie počasie (32,3 % Shr a 15,2 % Rtg), tretím TOP programom boli nedeľné Noviny TV JOJ (31,8 % Shr a 14,7 % Rtg) a na štvrtej priečke svoju silnú pozíciu obhájili pondelkové Noviny TV JOJ (32,4 % Shr a 13,8 % Rtg). Komerčný rebríček na prvých troch miestach kopíroval rebríček univerzálneho publika. V nedeľu večer boli lídrami trhu v čase svojho vysielania aj Šport (12,3 % Rtg a 26,2 % v CS 12+) či KRIMI (11,9 % Rtg a 27,4 % Shr).

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;nr

K téme

Za 20 rokov zrealizovali zdravotní klauni na Slovensku vyše 32 000 klauniád KOMUNÁLNA poisťovňa si 30. výročie pripomína kampaňou aj TV spotom „Časy sa menia, riziká zostávajú.“

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.