Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
9. februára 2017 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

JOJ: Diváci si včera opäť vybrali Prázdniny na JOJke

BRATISLAVA 9. februára – JOJ Group odštartovala ďalší týždeň úspešne – v pondelok 6. februára dosiahla vynikajúcu, až 14,8 % sledovanosť a 32,7 % podiel na trhu v prime time v CS 12+. V CS 12-54 bola jednotkou v hlavnom vysielacom čase aj v utorok či stredu, včera v rámci univerzálneho publika zaznamenala 13,7 % rating a 30,8 %
Televízii JOJ patria každý deň prvé priečky v rebríčku TOP programov. V pondelok si ďalší rekord pripísala zábavná show Inkognito, ktorú sledovalo 575-tisíc divákov starších ako 12 rokov s 12,3 % ratingom a 26,7 % share. V CS 12-54 si Inkognito vyslúžilo 9,7 % sledovanosť a najviac bolo diváčok vo veku 45 až 54 rokov, ktoré dosiahli až 14,6 % rating.
Najlepšie počasie v pondelok zaznamenalo výbornú 13,9 % sledovanosť a 28,7 % podiel v rámci univerzálneho publika. Noviny TV JOJ dosiahli v stredu 8. februára skvelú, až 15,2 % sledovanosť a 33,4 % podiel na trhu v CS 12+. Hlavnú spravodajskú reláciu JOJky si včera pozrelo 715-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
KRIMI si pripisujú takisto kontinuálne nadpriemerné výkony, včera napríklad 11,8 % rating a 27,4 % share, Šport si slovenskí diváci takisto vyberajú na JOJke, včera zaznamenal 11,7 % sledovanosť (v CS 12+).
JOJka je naďalej jednotkou slovenského trhu aj v access prime, Moja mama varí lepšie ako tvoja si ako každodenný líder trhu v čase svojho vysielania udržiava stabilne výborné výkony. V CS 12+ včera dosiahla 8,0 % sledovanosť a 21,4 % share, v pondelok to bol 8,2 % rating a 21,7 % share.
Najsledovanejším nespravodajským programom stredy bol opäť seriál Prázdniny. Štvrtá epizóda komediálneho seriálu si vyslúžila výborný 10,4 % rating u divákov starších ako 12 rokov a u mladších zaznamenala 9,8 % sledovanosť
a 27,2 % share. Najpočetnejšou cieľovou skupinou Prázdnin boli včera diváčky v produktívnom veku 35 až 44 rokov s vynikajúcou 16,6 % sledovanosťou, ženy v CS 45-54 dosiahli 15,8 % rating.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54. Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;mt

K téme

4 tipy: bezpečnosť v televízore s pripojením na internet Za 20 rokov zrealizovali zdravotní klauni na Slovensku vyše 32 000 klauniád

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.