Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
2. júna 2014 PR správyPotraviny od PRservis.skSITA Diskusia()

Grilovacia sezóna čoraz viac ťahá slovenských potravinárov

BRATISLAVA 2. júna – Stúpajúca obľuba grilovačiek pomáha rásť i slovenským potravinárom. Neraz i za hranice Slovenska. Príkladom je výrobca korenín Progast, ktorý túto sezónu prenikol i na český trh so svojím posledným inovatívnym produktom – marinádou na prírodnej báze v novej praktickej tube.

Marinádu spoločnosť Progast vyvinula v spolupráci s Tesco Stores SR, a.s.. Úzka spolupráca medzi dodávateľom a predajcom totiž výrazne zvyšuje šance novinky presadiť sa na domácom i zahraničnom trhu.

„Po našej novinke tak siahli i české obchody Tesca,“ hovorí Pavol Kvasnica, spolumajiteľ spoločnosti Progast. Samotná firma nie je na trhu nováčikom. Vznikla už v roku 1991, zamestnáva cez sto ľudí. Svoje produkty úspešne exportuje i na ruský, bieloruský, poľský a maďarský trh.

„Každoročne tak dosahuje päť až desať percentný nárast v obratoch,“ pokračuje Pavol Kvasnica. Do vývoja marinád bez prídavných látok firma investovala veľké úsilie a finančne prostriedky. „No teší nás priaznivá odozva zákazníkov,“ zhodnocuje Pavol Kvasnica.

Grilovacia sezóna predstavuje príležitosť i pre samotnú mäsovýrobu. Príkladom je široká ponuka slovenskej spoločnosti Berto. Firma ponúka vlastné značky a pôsobí i pod privátnymi značkami obchodov Tesca. „Značka Berto si získala nie len koncových zákazníkov, ale aj dôveru veľkoodberateľov z obchodných reťazcov. Do zariadenia na výrobu gril poctivých klobások sme investovali asi 75 tisíc eur.“ podotýka majiteľ spoločnosti Ignác Bertovič.

Počas grilovacej sezóny sa domáci dodávatelia vo všeobecnosti čoraz významnejšie presadzujú v ponuke slovenských obchodov. „Napríklad tento rok máme všetky klobásy na grilovanie pod značkou Tesco výlučne od slovenských dodávateľov,“ podčiarkuje Peter Piešťanský, manažér komerčného oddelenia spoločnosti Tesco Stores SR, a.s. zodpovedný za kategóriu mäsových výrobkov. Pričom podľa jeho slov je to prirodzený proces. Hlavne ak sa nájdu potravinári, ktorí dokážu ponúknuť obchodníkom nie len stabilnú kvalitu, ale hlavne sú ochotní prinášať pre zákazníka i inovácie, pridanú hodnotu či atraktívne novinky. „Príkladom sú Tesco wasabi gril klobásky vyrobené spoločnosťou Berto so špecifickou ostrou chuťou,“ uzatvára Peter Piešťanský.

Okrem spoločností Berto sa na ponuke klobások pod privátnou značkou Tesco podieľal napríklad Púchovský mäsokombinát a Mecom. Ten do ponuky Tesca pridal svoje grilu klobásky so syrom alebo rôzne korenených klobás.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

K téme

Nivy majú za sebou už druhý rok, denne ich navštívi až 60-tisíc ľudí HB Reavis postavil Bratislave novú autobusovú stanicu

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Potraviny

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.