Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
2. apríla 2012 PR správyKultúra od PRservis.skSITA Diskusia()

Finalistky Miss Slovensko 2012 zobrali do parády fitness tréneri

BRATISLAVA 2. apríla – Finalistky súťaže Miss Slovensko 2012 nenechávajú nič na náhodu a pred aprílovým slávnostným finále sa snažia doladiť svoje krivky do najlepšej formy. Veď počas galaprogramu, ktorého súčasťou bude aj prehliadka exkluzívnych plaviek, sa ich proporcie ocitnú doslova pod drobnohľadom mnohých divákov v sále, ale aj pri televíznych obrazovkách TV JOJ. Všetky triky a pomôcky, ako zapracovať na svojej postave vďaka prístroju Power Plate im počas takmer dvojhodinovej inštruktáže vysvetlili dvaja odborní tréneri štúdia Good Vibes. Na špeciálnych strojoch sa napokon vystriedali všetky dievčatá a niektoré využili chvíľu vo fitnesscentre aj na posilňovanie svalstva činkami.
Dievčatá prišla podporiť aj hovorkyňa a tvár projektu Miss Slovensko 2012 Magdaléna Šebestová, ktorá môže ísť dievčatám príkladom. Pravidelne, niekoľkokrát do týždňa cvičí a behá. ,,Pravidelný aktívny pohyb by mal byť prirodzenou súčasťou života každého z nás a snažíme sa to naučiť aj dievčatá. Mnohokrát to je o sebazaprení, ale ten pozitívny pocit a energia potom sú nenahraditeľné,“ povedala.
.
Minimálne tri z finalistiek Miss Slovensko 2012 neboli v tomto štúdiu posledný raz. Súťažiace, ktoré sa počas finálového večera ocitnú na prvých troch miestach, získajú exkluzívne permanentky na tréning Power Plate do štúdia Good Vibes.

Celá výprava dvanástich finalistiek hneď po motivačnom tréningu odcestovala na druhé spoločné sústredenie v Chateau Foldváry.
Organizátori: Produkčný dom FORZA, Oklamčák Production, TV JOJ
Generálni reklamní partneri: Kláštorná – kráľovná minerálnych vôd, Viaderm – pre krásu zvnútra
Hlavní reklamní partneri: Stavoing SK, cestovná kancelária Hydrotour, Volkswagen, Matador, Opera SL Group, hotel Double Tree by Hilton Bratislava, Marionnaud parfumérie a značka Artdeco, AquaCity Poprad, Elesko, ilovesale.sk, Esthetic, Topfest
Reklamní partneri: Edymax Holding, Frederique Constant, GrandCastle, Chateau Földváry, Barzzuz, Wellness Life, Emel
Oficiálni dodávatelia: Piellux – kožená galantéria, Štúdio Good Vibes, Pierot Exclusive, aftershock London, Luciano Barachini
Mediálni partneri: Rádio Europa 2, Nový Čas, Eva, Šport, auto motor a šport, Kam do mesta, Slovenský Telegraf, Boomerang Media, SITA tlačová agentúra, BlueSky media, Adspace, Willmark, EuroAVK

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

yv

K téme

Rizikový cisársky rez. Ak sa podarí, môže zmeniť svet! Siedmy ročník Ceny Dionýza Ilkoviča: Nominujte výnimočné osobnosti, ktoré rozvíjajú talenty v prírodných vedách

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Kultúra

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.