Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
2. novembra 2017 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

Diváci počas jesenných prázdnin uprednostnili program TV JOJ

BRATISLAVA 2. novembra – Sviatočné dni sa JOJ Group vydarili, televízia bola lídrom trhu celodenne aj v prime time v posledný októbrový, aj prvý novembrový deň. Noviny TV JOJ navyše dosiahli svoj polročný rekord – najvyššiu sledovanosť v obchodnej cieľovej skupine od marca 2017.

JOJ Group bola so svojimi výkonmi v utorok aj v stredu lídrom trhu v rámci obchodne dôležitej cieľovej skupiny v hlavnom vysielacom čase i celodenne. Pre univerzálne publikum bola včera jednotkou v prime time s vysokou, až 14,5 % sledovanosťou.

Úspešný október zavŕšila televízia JOJ s prázdninovým programom, ktorý sa umiestnil na prvých priečkach rebríčka TOP programov. Najsledovanejším nespravodajským programom v CS 12-54 sa stala kinopremiéra animovanej komédie Mimoni, ktorá dosiahla 9,5 % rating, lídrom trhu bola aj pre mladších divákov. Napríklad ženy v produktívnom veku 35 až 44 rokov zaznamenali vysoko nadpriemernú, až 15,8 % sledovanosť, mladšie diváčky v CS 35-44 dosiahli 40,1 % share a muži v rovnakom veku dokonca až 45,6 % podiel na trhu.

V prvý novembrový deň sa JOJke vydaril sviatočný program a navyše dosiahla svoje polročné rekordy v celodenných výkonoch a sledovanosti v CS 12-54. Hlavná spravodajská relácia, Noviny TV JOJ, včera takisto zaznamenala svoju najvyššiu sledovanosť od marca tohto roka v komerčnej cieľovke s 11,1 % ratingom, v CS 12+ si vyslúžila až 14,9 % sledovanosť a 29,7 % share, keď si ju nenechalo ujsť 699-tisíc divákov. Celkovo včera zasiahli Noviny až 994-tisíc slovenských divákov (AvRch v CS 12+).

Najsledovanejšími nespravodajskými reláciami dňa v CS 12-54 boli včera opäť filmy na JOJke, nielen v prime time, ale tiež v access prime. Hačikó: Príbeh psa si večer vyslúžil 8,8 % rating a 27,8 % share u mladých a 9,2 % sledovanosť a 29,7 % podiel celkovo. Najsilnejšou cieľovkou boli ženy v CS 45-54 s 12,9 % ratingom, diváčky v CS 35-44 dosiahli 12,7 % sledovanosť. Podvečerný film Cumlikátor predbehol aj večerný program konkurencie so 7,6 % ratingom a 24,5 % podielom na trhu v CS 12-54.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group

www.prservis.sk; email: prservis@sita.sk

K téme

Vokálny highlight roka. ‚Songs We Know‘ v Bratislave Vo Vysokých Tatrách spojili lyžovanie a golf. Preteky priniesli Žampa a Sabbatini

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.