Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
23. mája 2012 PR správyInformačné technológie od PRservis.skSITA Diskusia()

DATALAN poradí, ako sa dostať k zákazníkovi na jeden klik

BRATISLAVA 23. mája – Odborná konferencia DATALAN IT FORUM 2012 sa koná už o pár dní, 30. mája v hoteli NH Gate One v Bratislave a určená je nielen IT odborníkom a fanúšikom technologických trendov, ale najmä manažérom, podnikateľom, predstaviteľom súkromných i verejných inštitúcií, a médiám. Hostia budú diskutovať o tom, ako revolučné technológie, elektronické a mobilné služby, cloudové riešenia a správa zákazníckych informácií prinesú firmám vyššiu efektivitu. Moderné softvérové riešenia si môžu hostia vyskúšať priamo na

Na konferencii s podtitulom Vyšší výkon pre firmu, lepšie služby pre zákazníkov predstavia IT experti najnovšie technológie a úspešné riešenia, ktoré podporujú biznis aj bez náročných investícií. Cenné skúsenosti z praxe prinesú slovenskí manažéri, ktorí inovatívne riešenia využívajú v každodennej praxi a disponujú informáciami o konkrétnych prínosoch a výsledkoch. Vďaka moderným technológiám dokázali ušetriť desaťtisíce Eur ročne.

„Dnešného CIO zaujíma predovšetkým efektivita a návratnosť investícií. Jeho cieľom je zjednodušiť prevádzku, vytvoriť flexibilnejšie procesy a umožniť poskytovanie kvalitnejších a rýchlejších služieb. Odpoveď, ako na to, dá práve DATALAN IT FORUM 2012,“ hovorí výkonný riaditeľ spoločnosti DATALAN Michal Klačan.

„Dnes môžete byť k zákazníkovi naozaj blízko. Mobilné riešenia, sociálne siete, e-commerce, stačí si vybrať,“ prezrádza Slavomír Pšenák z divízie Softvérové riešenia spoločnosti DATALAN, ktorý na konferencii odprezentuje trendy v mobilných riešeniach. Zároveň predstaví aplikáciu Banka v mobile, ktorá je vytvorená nezávisle od bankového prostredia a je určená pre banky na slovenskom, i českom trhu. Ján Harman z divízie Infokomunikačné riešenia odpremiéruje CeRBeruS – špeciálne riešenie pre zálohu a obnovu prevádzky. „Firmy chcú mať služby a zdroje pod jednou strechou, dostupné podľa potreby, rýchlo a bez veľkých investícií.“

Konferencia je pre odbornú komunitu atraktívna nielen vďaka aktuálnym témam, aktívnej účasti zákazníkov s reálnymi skúsenosťami, ale veľký záujem je aj o živé ukážky. Hostia konferencie si môžu vyskúšať najnovšie informačné technológie, ktoré zlepšia služby pre zákazníkov, priamo na mieste. K dispozícii bude napríklad ukážka mobilných bankových služieb, podpisovania žiadostí biometrickým digitálnym podpisom, zálohovania dát, expresného schválenia úveru, či identifikácie neplatičov a procesu vymáhania pohľadávok.

O svoje názory a odborné znalosti sa na konferencii podelia aj predstavitelia IBM, CISCO, IDC CEMA a Slovenskej akadémie vied, a na jedného z účastníkov konferencie DATALAN IT FORUM čaká návšteva výskumného centra CERN vo Švajčiarsku.

Konferenciu organizuje spoločnosť DATALAN, partnermi podujatia sú IBM Slovensko a Cisco. Mediálnymi partnermi sú INFOWARE, PC REVUE a týždenník TREND. Pre kompletný program konferencie, viac informácií o podujatí a registráciu kliknite na www.datalan.sk/itforum. Registrovať sa môžete do 25. mája, účasť je bezplatná.

Kľúčové témy
a) Information a Content Management
b) Správa a archivácia firemných dát
c) Automatizácia procesov
d) Virtualizácia
e) Obnova prevádzky v cloude
f) Outsourcing

O spoločnosti DATALAN, a.s.
Spoločnosť DATALAN pôsobí na slovenskom trhu od roku 1990 a v súčasnosti je popredným poskytovateľom informačných technológií na Slovensku a v okolitých krajinách. Dôkazom toho je ocenenie IT firma roka, 3. miesto v kategórii Firma roka TREND TOP 2010 a najvýznamnejšie partnerské ocenenia medzinárodných IT spoločností. Vďaka skúsenému tímu odborníkov spoločnosť úspešne zrealizovala rozsiahle projekty v oblasti správy dokumentov a informácií, riadenia procesov a spolupráce, optimalizácie IT infraštruktúry, outsourcingu IT a dodávok hardvéru. Prioritou spoločnosti DATALAN je zodpovedné podnikanie a kvalita poskytovaných riešení a služieb, čo potvrdzujú aj európske certifikáty manažérstva kvality ISO 9001:2008, ISO 14001:2004 a OHSAS 18001:2007.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

K téme

Firmy od technológií očakávajú efektivitu, zákazník pozitívnu skúsenosť Viac ako tretina detí na Slovensku by ocenila vzdelávanie v oblasti technológií

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Informačné technológie

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.