Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
95555_daktela_ilustracni 676x439.jpg
4. mája 2021 SprávySlovensko od PRservis.skSITA Diskusia()

Daktela sa vstupom na maďarský trh stáva lídrom CEE regiónu s riešením pre kontaktné centrá

4.5.2021 – Slovenská technologická spoločnosť Daktela, ktorá už 16 rokov vyvíja riešenia pre kontaktné centrá a automatizáciu komunikácie so zákazníkmi, vstúpila v apríli 2021 na maďarský trh.

Maďarsko zažíva v niekoľkých posledných rokoch nebývalý technologický boom. Premenilo sa na európsku veľmoc nielen v automobilovom priemysle a nanotechnológiách, ale najmä sektor e-commerce zaznamenal v tejto krajine rekordný rast (medziročne vo výške 45 %).

„Naším cieľom je stať sa v najbližších niekoľkých rokoch významným dodávateľom riešení pre kontaktné centrá v celom CEE regióne. Preto je vstup na dynamický maďarský trh, kde vidíme obrovský potenciál, logickým krokom k naplneniu tejto stratégie,“ hovorí David Hájek, Head of Global Expansion spoločnosti Daktela, a dodáva: „Urobili sme vnútornú analýzu ponúkaných riešení pre omni-channel kontaktných centier a sme presvedčení, že podobne komplexné riešenie ako je Daktela na maďarskom trhu nie je.“

Prevádzkovateľom call centier v Maďarsku chce Daktela poskytnúť svoje riešenie pre virtuálne ústredne a kontaktné centrá. „Na maďarskom trhu chceme ponúknuť miestnym zákazníkom aj naše kompletné portfólio telekomunikačných služieb, teda cenovo dostupné národné hlasové služby, služby SMS a samozrejme predovšetkým lokálny support v maďarčine,“ dopĺňa Richard Baar, CEO a zakladateľ spoločnosti Daktela.

Expanzia do zahraničia, najprv v rámci stredoeurópskeho regiónu, odštartovala už v roku 2018, kedy začali vznikať prvé zahraničné pobočky spoločnosti Daktela. V súčasnosti má Daktela pobočky nielen v Českej republike a na Slovensku, ale aj v Poľsku, Spojenom kráľovstve, Dubaji a na Filipínach.

Úplnými nováčikmi však nie sme ani v Maďarsku. Mnoho našich klientov má totiž na tomto trhu svoje pobočky a teda aj zákaznícke centrá. Systém Daktela už bol v minulých rokoch implementovaný aj u niekoľkých maďarských operátorov. Naše riešenie využívajú v tomto regióne okrem iného aj veľké nákupné online galérie Mall.hu, Kifli.hu (Rohlik.cz) a Notino.hu,“ upresňuje na záver Richard Baar, CEO spoločnosti Daktela.

O Daktele:

Česká technologická spoločnosť Daktela má pobočky v Českej republike, na Slovensku, v Poľsku, Spojenom kráľovstve, Dubaji a teraz už aj na Filipínach, svoj systém je však schopná dodávať globálne. Ponúka zákazníkom komplexné telekomunikačné služby, kde základom je vlastný komunikačný softvér Daktela, ku ktorému dodáva aj hlasové a SMS služby v rámci celej Európy a mnohých ďalších štátov.

V roku 2020 prekročila hranicu 850 spokojných firemných zákazníkov všetkých veľkostí. Viac informácií na www.daktela.com

Informačný servis

K téme

NFON AG posilňuje svoju pozíciu na európskom trhu cloudových kontaktných centier s riešením Daktela Už aj v zdravotníctve umožňuje softvér Daktela transparentnú komunikáciu

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Slovensko

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.