Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
92151_billa_01 1 676x451.jpg
20. decembra 2019 SprávySlovensko od PRservis.skSITA Diskusia()

BILLA plánuje výrazne posilniť podporu domácich výrobcov potravín

20.12.2019 – Spoločnosť BILLA plánuje od februára budúceho roka odštartovať dlhodobý projekt na podporu domácich výrobcov. Súčasťou tohto konceptu bude vzdelávanie a informovanie širokej verejnosti o tradíciách, výhodách a ľudských príbehoch, ktoré sú spojené so slovenskými potravinami a dodávateľmi. „Ide o konzistentný, komplexný a dlhodobý program podpory slovenských výrobkov, ktorý sme pripravili po vzájomnej komunikácii s našimi dodávateľmi ale i zákazníkmi. Nadväzujeme na dôveru spotrebiteľov v slovenské potraviny a chceme podporiť nielen kvalitu a domácich dodávateľov, ale aj tradície, zvyky a kultúru nakupovania. Budeme veľmi radi, keď naši zákazníci kúpou slovenských potravín symbolicky potrasú rukou stovkám slovenských firiem, farmárov a pestovateľov, s ktorými BILLA spolupracuje,“ uviedol pri príležitosti predstavenia konceptu Ministerstvu pôdohospodárstva a rozvoja vidieka (MPRV) Slovenskej republiky generálny riaditeľ siete supermarketov BILLA Dariusz Bator.

Slováci chcú nakupovať slovenské potraviny, čo nám dokazuje aj séria reprezentatívnych prieskumov, preto právom možno označiť túto novú etapu v modernom maloobchode ako boom v záujme a preferencii slovenských potravín samotnými zákazníkmi,“ pokračuje D. Bator.

Slováci sú hrdí na slovenské tradície, zvyky a symboly. Nehanbia sa nosiť šaty s folklórnymi prvkami, či písať s perom s ornamentami a čoraz viac si vychutnávajú aj typicky slovenské potraviny. BILLA sa rozhodla, že bude odmeňovať tých zákazníkov, ktorí budú nakupovať slovenské výrobky. Podrobnosti však zatiaľ neprezrádza, necháva si to na komunikáciu v budúcom roku. BILLA tiež pripraví špeciálny vernostný program, komunikáciu v predajniach a v letákoch.

Kladieme dôraz na dostupný široký sortiment slovenských produktov a ich predaj. Sami sme si dali záväzok, že navýšime o 10 % podiel predaja slovenských výrobkov. Efektívnou navigáciou zákazníka prevedieme v predajni k slovenskej kvalite. Nasmerujeme zákazníka k tomu, ako ľahko nájsť slovenské produkty v predajni,“ dodáva na záver generálny riaditeľ BILLA.

Inzercia

K téme

Pevnejšie zdravie už pre 3 200 detí. Obľúbená sieť supermarketov je aj dobrým susedom Spoločnosť DODO rozviezla v roku 2023 viac ako 6 miliónov objednávok a zaznamenala doposiaľ najvyšší obrat

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Slovensko

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.