Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
104080_becherovka_demo097002008 676x509.jpg
2. mája 2024 SprávySlovensko od PRservis.skSITA Diskusia()

Becherovka definitívne patrí skupine Maspex

2.5.2024 – 30. apríla 2024 bola sfinalizovaná transakcia medzi Grupou Maspex a Pernod Ricard Group o prevzatí značky Becherovka. Značka tak má od 1. mája 2024 nového majiteľa. Grupa Maspex, ktorá tiež vlastní značky ako Żubrówka, Relax, Tiger energy drink, Dr Witt, či Kubík dokončila týmto krokom akvizíciu spoločnosti Jan Becher – Karlovarská Becherovka, a.s. od jej súčasného vlastníka, spoločnosti Pernod Ricard Group. Táto akvizícia je pre skupinu Maspex celkovou dvadsiatou prvou akvizíciou a druhou na českom trhu. Tržby spoločnosti Maspex v roku 2023 dosiahli 15 mld. PLN.

Akvizícia zahŕňa spolu so značkou Becherovka výrobný závod a sklad v Karlových Varoch. Táto akvizícia nielenže rozširuje portfólio spoločnosti Maspex o unikátny produkt, ale zároveň dokazuje posilnenie pozície na trhu s alkoholickými nápojmi, na ktorom spoločnosť pôsobí od roku 2022.

„Radi by sme našich zákazníkov uistili, že prevzatie značky Becherovka prebehlo s plným rešpektom k jej bohatej tradícii a dedičstvu. Zaviazali sme sa ďalej rozvíjať značku a zaistiť, aby si zachovala svoj jedinečný charakter a receptúru, ktorá sa teší neutíchajúcemu uznaniu. V súčasnosti je našou hlavnou prioritou integrácia a udržanie predaja prostredníctvom efektívneho začlenenia Becherovky do našej ponuky. Do značky budeme nepochybne aj naďalej investovať, a to prostredníctvom vývoja nových produktov a marketingových aktivít. Becherovka je regionálna značka a my chceme naďalej pokračovať v jej podpore aj v jej rodnom meste, Karlových Varoch. Výrobok bude distribuovaný cez naše pobočky v celej Grupe Maspex a plánujeme ho rozšíriť aj na nové exportné trhy, vďaka čomu poskytneme ešte väčšiemu počtu spotrebiteľov možnosť vychutnať si jedinečnú chuť výrobkov tejto značky,“ dodáva Wioleta Maria Czaja, generálna riaditeľka pobočiek Česká republika a Slovensko.

Becherovka je v súčasnosti značkou číslo dva medzi bylinnými likérmi v Českej republike a na Slovensku a ako silná a cenená značka dokonale zapadá do stratégie skupiny Maspex, ktorej cieľom je poskytovať spotrebiteľom výrobky najvyššej kvality.

Informačný servis

K téme

BECHEROVKA uľahčuje svoj návrat do predaja Becherovka má riešenie v súvislosti s predajom alkoholu z ČR

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Slovensko

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.