Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
22. februára 2016 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

TV JOJ: Najsledovanejším programom týždňa boli Noviny TV JOJ

BRATISLAVA 22. februára – Najviac divákov univerzálneho publika sledovalo uplynulý týždeň hlavnú spravodajskú reláciu televízie JOJ. Siedmy týždeň tohto roka uzavrela JOJ Group ako líder slovenského trhu v prime time.
JOJ Group bola v piatok 19. februára aj v nedeľu 21. februára opäť jednotkou slovenského trhu v hlavnom vysielacom čase, včera s 11,9 % sledovanosťou a trhovým podielom 31,1 %. TV JOJ dosiahla včera svoj najlepší minulotýždňový výkon s 9,4 % ratingom a 24,4 % share v CS 12-54 a v rámci univerzálneho publika až s 10,4 % sledovanosťou. PLUSka zaznamenala u mladých divákov najvyšší podiel na trhu v sobotu 20. februára v prime time na úrovni 6,7 %.
Najsledovanejším programom tretieho februárového týždňa na trhu sa stali Noviny TV JOJ, ktoré v pondelok 15. februára sledovalo celkovo až 691-tisíc divákov s nadpriemerným výkonom 32,9 % a 14,7 % ratingom. Nedeľňajšie vysielanie hlavnej spravodajskej relácie JOJky sa zaradilo na tretie miesto v rebríčku najsledovanejších programov týždňa s celkovo 668-tisíc divákmi, 14,3 % ratingom a 29,6 % share (CS 12+).
Najsledovanejšou spravodajskou reláciou uplynulého týždňa na trhu sa v rámci mladšej časti slovenského publika stalo Najlepšie počasie s 11,3 % ratingom a 27,4 % podielom, pričom lídrom trhu v čase svojho vysielania bola predpoveď počasia na JOJke včera aj v CS 12+ s 12,6 % sledovanosťou. Jednotkou trhu bol včera v oboch cieľovkách aj Šport (10,7 % Rtg v CS 12+). Krimi zaznamenali v rámci univerzálneho publika 12,2 % rating.
Večerná filmová ponuka televízie JOJ včera takisto prekonala konkurenciu, keď si diváci nenechali ujsť akčnú kinopremiéru Tracers – Najrýchlejší lupiči (8,9 % Rtg a 24,6 % Shr v CS 12-54). Najpočetnejšou cieľovou skupinou filmu s Taylorom Lautnerom v hlavnej úlohe boli diváci v produktívnom veku 35 až 44 rokov, pričom ženy aj muži dosiahli rovnako skvelú, až 12,3 % sledovanosť.
PLUSke sa najviac darilo v sobotu 20. februára, kedy si najviac divákov z celého týždňa pozrelo dobrodružný film Flynn Carsen: Návrat do baní kráľa Šalamúna s 8,1 % podielom na trhu a 3 % ratingom v obchodne dôležitej časti publika.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

kp;bl

K téme

Za 20 rokov zrealizovali zdravotní klauni na Slovensku vyše 32 000 klauniád KOMUNÁLNA poisťovňa si 30. výročie pripomína kampaňou aj TV spotom „Časy sa menia, riziká zostávajú.“

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.