Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
13. júla 2015 PR správyPotraviny od PRservis.skSITA Diskusia()

Smotanový jogurt z Nitry uspel v medzinárodnej súťaži

BRATISLAVA 13. júla – Slovenský výrobok získal ocenenie International Salute to Excellence Awards. Smotanový jogurt nitrianskej spoločnosti AGRO TAMI predávaný pod vlastnou značkou Tesco uspel v kategórii Jedlá pre deti. Ocenenie udeľuje Asociácia producentov privátnych značiek (PLMA), ktorá združuje 3 500 spoločností z celého sveta. O víťazoch rozhodovala odborná komisia. Celkovo 22 porotcov z deviatich krajín, ktorí vyberali víťazov z 350 prihlásených produktov vo všetkých kategóriách. Víťazný Tesco Smotanový jogurt jahodový so škoricovým štvorčekmi vyrába AGRO TAMI výlučne pre Tesco a je jediným slovenským výrobkom, ktorý ocenenie tento rok získal. Najviac cien si odniesli nemeckí producenti.

„Inovácie predstavené na tohtoročných oceneniach boli skutočne impozantné a odrážajú dlhodobý trend,“ povedal Brian Sharoff, Prezident Asociácie producentov privátnych značiek (The Private Label Manufacturers Association – PLMA).

„Úspech nášho výrobku, ktorý sme spolu s dodávateľom vyvinuli, si nesmierne vážime. Podčiarkuje to skutočnosť, že zo vzájomnej spolupráce medzi reťazcami a inovatívnymi slovenskými potravinármi môžu vzniknúť také výrobky, ktoré sa nestratia ani v tvrdej medzinárodnej konkurencii, a na ktoré môžeme byť plným právom hrdí,“ vyhlásil Andrej Križan za komerčné oddelenie Tesco Stores SR.

Do súťaže PLMA´s 2015 International Salute to Excellence Awards sa mohli zapojiť len výrobky pod privátnou značkou, ktoré boli uvedené na trh za posledných dvanásť mesiacov. Napriek tomu o ocenenie súperilo 350 výrobkov v kategóriách z oblastí jedlo a drinky alebo výrobkov pre domácnosť a zdravie. V oblasti jedlo a drinky si najviac ocenení odniesli
nemeckí výrobcovia.

Súťažiace výrobky posudzovala odborná porota podľa chuti, vzhľadu, balenia, konceptu výrobku či hodnoty v pomere k cene. Porotcovia každému výrobku priradili 1 až 10 hlasov podľa vlastného uváženia. Cieľom poroty bolo oceniť výrobky, ktoré preukázali inovatívnosť pri použití nových ingrediencií, nových chutí alebo ak zákazníkovi ich produkty poskytli konkrétny zdravotný benefit. Informácie o súťaži, kompletné výsledky i zoznam porotcov možno nájsť na www.plmasalute.com.

Tesco smotanový jogurt jahodový so škoricovým štvorčekmi bol uvedený na slovenský trh minulý rok v auguste. Špecifikácie výrobku vyvinuli odborníci zo spoločnosti AGRO TAMI a Tesca a predáva sa výlučne v obchodoch Tesco. No víťazný jogurt nie je jediným výrobkom nitrianskej mliekarne pod značkou Tesco. AGRO TAMI vyrába pod privátnou značkou Tesco 32 výrobkov. Napríklad mlieka, smotanové nátierky, jogurty či dezerty. Zároveň, odborníci z oboch spoločností vyvinuli celkovo sedem typov mliečnych produktov špeciálne určených pre deti.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

Odporúčané články

Kvalitu privátnych značiek z Lidla potvrdili aj novinári Tesco rozširuje ponuku mliečnych produktov vlastnej značky

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Potraviny

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.

Zavrieť

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies