Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
7. apríla 2014 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

RTVS: Čo ja viem úspešná nielen na obrazovke, ale aj v mobiloch

BRATISLAVA 7. apríla – V piatok 4. apríla mimoriadne úspešne odštartovala nová súťažno-zábavná šou Čo ja viem, ktorú si v cieľovej skupine 12+ pozrelo 332-tisíc divákov (podiel na trhu 16,4 %). Najvyšší výkon zaznamenala u najmladších divákov v cieľovej skupine 12-34 (z toho muži 18,8 %, ženy 16,6 %). Podľa vzdelania jednoznačne najvyššie hodnoty dosiahli diváci s vysokoškolským vzdelaním s podielom 24,1 %. Nová šou RTVS však zaujala divákov spomedzi všetkých vekových kategórií a v cieľovej skupine 12-54 dosiahla podiel na trhu 16,1 %. U mužov aj u žien dosiahla relácia najvyššie hodnoty u najmladších divákov (12-54) – muži 18,8 %, ženy 16,6 %. Čo ja viem sa tak stal najsledovanejším piatkovým programom Jednotky, ktorý získaval divákov počas celého vysielania. V čase vysielania v piatkovom prime-time bola šou trhovou dvojkou, keď dosiahla lepší výkon ako konkurenčná vedomostná súťaž, a to nielen v CS 12+, ale aj u mladších divákov.
Nemenej úspešná bola aj mobilná aplikácia Čo ja viem, vďaka ktorej sa do šou počas vysielania môžu zadarmo zapojiť aj diváci pri obrazovkách. Do soboty 5. apríla si aplikáciu stiahlo celkovo 15 877 užívateľov (verzia Android 11 287, verzia iOS 4 590). Do hry sa počas vysielania Čo ja viem celkovo zapojilo 8 973 užívateľov.

Návštevy portálu cojaviem.rtvs.sk
Operačný systém Počet návštev – mobilné zariadenia (unikátni užívatelia) % podiel návštev
1. Android 21,691 70.60%
2. iOS 9,030 29.39%
Zdroj: Google Analytics

V sobotu 5. apríla a nedeľu 6. apríla ráno Jednotka uvidela v premiére nový detský formát Trpaslíci, ktorý dosiahol priemerný podiel na trhu v cieľovej skupine detí takmer 23 %.
V nedeľu sa v hlavnom vysielacom čase zavŕšili osudy hrdinov pôvodného dramatického seriálu RTVS Kolonáda, jeho záverečnú časť si pozrelo 430-tisíc divákov (podiel na trhu 18,4 %). Celková priemerná sledovanosť seriálu bola 448–tisíc divákov (priemerný podiel na trhu 19,1 %), vďaka čomu sa seriál stal najúspešnejším seriálom RTVS.

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;mt

K téme

Orange Podcast roka 2024 predstavuje nové súťažné kategórie, partnerov aj porotu Noc nádejí sa už čoskoro opäť dotkne všetkých sŕdc

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.