Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
17. augusta 2015 PR správyPotraviny od PRservis.skSITA Diskusia()

Prieskum: Pri výbere obchodného reťazca je kľúčová čerstvosť

BRATISLAVA 17. augusta – Najdôležitejším kritériom pri výbere obchodného reťazca sú pre zákazníkov čerstvé produkty. Vyplynulo to z kvantitatívneho prieskumu, ktorý v júli 2015 realizovala agentúra GfK Slovakia na reprezentatívnej vzorke 1000 respondentov. Čerstvosť tovaru je veľmi dôležitá pre 86% a dôležitá pre ďalších 10% zákazníkov. Deväťdesiatštyri percent opýtaných považuje za dôležité kritérium kvalitu výrobkov.

V prieskume mali respondenti tiež možnosť priradiť konkrétne atribúty k piatim najväčším maloobchodným potravinovým reťazcom z pohľadu ročných tržieb. Päťdesiatštyri percent zákazníkov uviedlo, že najčerstvejší tovar ponúka Lidl a presná polovica z nich je presvedčená, že Lidl ponúka dobrý pomer ceny a kvality výrobkov.

Už aprílový prieskum agentúry TNS Slovakia ukázal, že zákazníci vnímajú Lidl ako najčerstvejší obchodný reťazec. Lidl teda označili za jednotku v čerstvosti respondenti v prieskumoch dvoch najväčších agentúr na Slovensku. V čom spočíva tajomstvo jeho úspechu? Lidl má optimalizovaný sortiment s ohľadom na skutočné potreby svojich zákazníkov. Z každého výrobku zo svojej stálej ponuky pritom predá v priemere 650 000 kusov ročne. Tie teda neležia dlho v regáloch a zákazníci si ich čerstvosť vychutnávajú doma. Čerstvosť totiž pre Lidl znamená úplne všetko!

O tom, že Lidl ponúka najlepší pomer ceny a kvality na slovenskom trhu rozhodli respondenti aj v historicky prvom národnom prieskume verejnej mienky Best Buy Award v apríli 2015. Reťazec pritom uspel aj v ďalších troch kategóriách. Väčšina z 1200 opýtaných uviedla, že značka Saguaro je z pohľadu pomeru ceny a kvality najlepšou fľaškovou minerálnou vodou. Lidl v tejto ankete taktiež zvíťazil v kategóriách medzinárodný maloobchodný reťazec a pekárenské výrobky.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

K téme

Veľký prieskum: Slováci podporujú prechod fajčiarov na menej škodlivé produkty dm je štvrtou najobľúbenejšou značkou na Slovensku

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Potraviny

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.