Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
24. mája 2016 PR správyInformačné technológie od PRservis.skSITA Diskusia()

Pracujte efektívne s informáciami v teréne i v kancelárii

Doterajšie spracovanie údajov začína byť pre firmy nepostačujúce, chýba efektívny spôsob uzatvárania biznisu a jednoduchého zdieľania informácii. Mnoho firiem sa tak všemožne snaží vysporiadať s problémom prehľadného spracovania informácií. Čo dokáže situáciu zlepšiť? Pomocnú ruku pre naštartovanie obchodu môže poskytnúť kvalitne prepracované riešenie pre manažment vzťahov so zákazníkmi (Customer Relationship Management – CRM). Inteligentný softvér, vďaka ktorému dokážete prehľadne pracovať napríklad s dátami o zákazníkoch, objednávkach i produktoch. Využiť sa dá nielen pre prácu v kancelárii, ale aj v teréne.

,,Skutočne dobré CRM zvyšuje spokojnosť zákazníkov, generuje nový biznis, uľahčuje zdieľanie informácií a tiež zvyšuje produktivitu pracovníkov,“ hovorí o výhodách CRM Jozef Maják, business development manager spoločnosti Resco. V čom spočíva výhoda CRM systému? Predsa tým, že jeho podstatou je prehľadné spravovanie údajov napríklad o zákazníkoch, objednávkach a produktoch. Podľa Jozefa Majáka je CRM systém výborným pomocníkom pre manažment, obchodníkov, technikov, pracovníkov oddelenia podpory zákazníkov aj marketérov.

Benefity kvalitného CRM systému sa prejavia vo vyššej lojalite zákazníkov, v efektívnejších interných procesoch, v presnejšie cielenej predajnej, marketingovej a celofiremnej stratégii.

Uplatnenie v každom odvetví, v kancelárii i v teréne

,,Zefektívniť prácu pomocou CRM je možné všade tam, kde sa pracuje s informáciami o zákazníkoch, partneroch, produktoch či zamestnancoch,“ vysvetľuje Maják. Každá firma si potrebuje budovať vzťahy so zákazníkmi, čo prirodzene so sebou vždy prináša prácu s dátami. Môžu vďaka nemu nadväzovať nové obchodné príležitosti, obslúžiť viac servisných prípadov a existujúcim zákazníkom vedia prostredníctvom CRM ponúknuť kvalitnejšiu a rýchlejšiu podporu. ,,Toto všetko sa podieľa na zvyšovaní hodnoty firmy. CRM systém si nájde uplatnenie skutočne v akomkoľvek odvetví,“ dodáva Maják.

Mobilita ako nový trend

Éra, kedy sa za trend považovali samotné CRM systémy, je minulosťou. Dnes je CRM už globálnou samozrejmosťou. Celosvetovo ho aktuálne využíva vyše 90 percent spoločností s viac ako 11 zamestnancami (zdroj: http://www.buyerzone.com/global-images/resource- center/state-of- b2b-2013.pdf). CRM dnes môžu využiť aj tí, ktorých práca sa neviaže k pracovnému stolu v kancelárii. ,,Nastupujúcim trendom je mobilita v CRM, ktorá súvisí s narastajúcou potrebou pracovať mimo kancelárie. Mať informácie o zákazníkoch, produktoch a partneroch dostupné priamo v smartfóne či tablete, a to dokonca bez nutnosti pripojenia k internetu, vytvára dodatočný priestor pre zvyšovanie efektivity a skvalitňovanie starostlivostio zákazníkov,“ prezrádza Maják. Podľa štatistiky Forbes sa predpokladá, že mobilné CRM systémy v roku 2016 využíva okolo 50% firiem s integrovaným CRM systémom. Väčšinou však ide o trend v západných krajinách. ,,Pokiaľ ide o stav mobility na Slovensku, hoci mobilita sa už implementuje a to najmä v špecifických sektoroch, stále sa máme čo učiť. Veríme, že je len otázkou času, kedy si aj ostatné slovenské firmy uvedomia výhody, ktoré so sebou mobilita prináša,“ hovorí Jozef Maják.

Mimo kancelárie aj bez internetu

Spoločnosti, ktoré zapracovali mobilitu do svojich CRM systémov, dnes dokážu pracovať s informáciami o zákazníkoch, produktoch a partneroch kdekoľvek – prostredníctvom smartfónov a tabletov. Urobiť tak môžu dokonca aj bez pripojenia na internet. Príkladom spoločnosti, ktorá sa stretla s problémami s internetom v Afrike je aj najväčší výrobca piva na svete Heineken (http://www.resco.net/mobilecrm/doc/Heineken_casestudy.pdf ), ktorý celosvetovo zamestnáva viac ako 80 000 ľudí. ,,Vďaka schopnosti Resco Mobile CRM mať kľúčové dáta uložené v smartfóne alebo tablete sú obchodní zástupcovia schopní zobraziť si údaje o zákazníkoch, ktorých tak môžu vidieť na mape, zaznamenávať a aktualizovať ich údaje, či vytvárať nové objednávky priamo u zákazníka,“ vysvetľuje Maják. Akonáhle sa zariadenie pripojí na internet, aplikácia tieto údaje automaticky zosynchronizuje so serverom. Takto sa všetky zmenené údaje dostanú k povolaným pracovníkom rýchlejšie, čím sa výrazne skráti pracovný postup.

Výnimočnosť Resco Mobile CRM v porovnaní s ostatnými CRM riešeniami  sa ukrýva práve v práci s údajmi bez nevyhnutnosti prístupu na internet, taktiež v intuitívnom ovládaní a širokej funkcionalite. ,,Navyše Resco Mobile CRM poskytuje množstvo funkcií, ktoré uľahčujú a zefektívňujú prácu najmä ľuďom v teréne,“ tvrdí Maják. Medzi funkcie Resco aplikácie patrí sledovanie telefonickej a mailovej komunikácie, plnohodnotná práca s e-mailami a dokumentami, používanie GPS navigácie a interaktívnej mapy, umožňuje tiež skenovanie kódov, zaznamenávanie podpisov, prácu s kalendárom i zachytávanie fotografií produktov a ich následné zapisovanie priamo do CRM.

O Rescu

Slovenskú firmu Resco založili Radomír Vozár, Eduard Kirchner a Marcel Šaffa v roku 1999. Spoločnosť Resco pôsobí na trhu informačných technológií 17 rokov a patrí medzi globálnych lídrov v oblasti vývoja a prevádzky mobilných CRM riešení určených pre stredné a veľké spoločnosti.  Produkt Resco Mobile CRM – mobilný klient pre Microsoft Dynamics CRM a iné CRM systémy v súčasnosti využíva viac než 1 500 firemných zákazníkov, s takmer 65 000 licencovanými používateľmi po celom svete.

Tím odborníkov z Resca naďalej využíva svoje vedomosti pri navrhovaní produktov pre firemných zákazníkov, vývojárov, integrátorov a konečných zákazníkov. Dnes možno využiť Resco Mobile CRM aj ako mobilné rozhranie k iným systémom, ako sú Oracle CX, SAP a ponúka dokonca aj samostatný CRM systém.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

tk

Odporúčané články

Chcete byť úspešným finančným sprostredkovateľom ? Nájdite si dôveryhodného partnera Pri prenose hypotéky nepozerajte iba na nižší úrok

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Informačné technológie

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.

Zavrieť

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies