Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
5. decembra 2016 PR správyZdravie od PRservis.skSITA Diskusia()

Ponuky uchádzačov o nemocnicu v ZM by mali byť zverejnené

BRATISLAVA 5. decembra 2016 – Spoločnosť Agel je pripravená zverejniť kompletnú ponuku, ktorú predložila mestu Zlaté Moravce v súťaži o miestnu nemocnicu a vyzýva vedenie mesta, aby zverejnilo ponuky oboch uchádzačov. Utajovanie oboch ponúk pred verejnosťou a médiami podľa Agelu vyvoláva zbytočné otázky o tom, ktorá ponuka je, alebo bola pre mesto a budúcnosť nemocnice lepšia, alebo horšia. Spoločnosť Agel taktiež zastáva stanovisko, že neexistuje relevantná prekážka, ktorá by kompletnému zverejneniu ponúk bránila.

Agel ponúkol podľa svojho stanoviska za 24 kusov akcií nemocnice sumu 451 000,-. Vo vyžadovanom kritériu nájomné, ponúkla spoločnosť ročné nájomné vo výške 61 000,- pri dobe trvania nájmu 25 rokov, čo predstavuje sumu 1 525 000,-. V treťom vyžadovanom kritériu investície, ponúkol Agel investície vo výške 2 000 000,-.

„Hovoriť o výhodnosti, alebo nevýhodnosti ponuky nie je možné bez toho, aby bol porovnané tieto tri kľúčové kritériá. Nemocnica je predsa zložitá inštitúcia a nie výrobná hala“, uviedol Ing. Michal Pišoja, predseda predstavenstva spoločnosti Agel a dodal, že Agel má z podobných súťaží a ich priebehu bohaté skúsenosti zo Slovenska aj Českej republiky, kde spravuje 18 všeobecných nemocníc. Podľa jeho slov všetky nemocnice v správe, alebo majetku Agelu majú kladný hospodársky výsledok, sú tradične vysoko hodnotené v rebríčkoch kvality a firma je stabilným partnerom miestnych samospráv.

„Súťaž sme vnímali ako poctivý a transparentný proces, kde bolo zjavné, že mesto chce naozaj vybrať najlepšieho možného partnera a najvýhodnejšiu ponuku a pristupovali sme ku tomu veľmi zodpovedne Pokiaľ by sa to ale malo skončiť konštatovaním, že nemocnica sa v očiach niektorých predstaviteľov mesta predávala ako akási obyčajná výrobná hala, kde ide iba a jedine o jednu z cenových položiek, bolo by to na škodu veci“, dodal na záver Ing. Michal Pišoja, predseda predstavenstva spoločnosti Agel a zopakoval, že jedine poctivé porovnanie oboch ponúk môže vniesť svetlo do otázky, ktorá z nich je výhodnejšia pre mesto, nemocnicu aj pacientov.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

tk

K téme

Slovenskí zákazníci rozhodli: Kaufland je spomedzi reťazcov s potravinami ich najobľúbenejšia značka Stovky značkových výrobkov majú odteraz v Tescu ešte nižšiu cenu

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Zdravie

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.