
ŠKODA AUTO používa IBM Watson asistenta pri náboroch zamestnancov
Umelá inteligencia od IBM pomáha automobilke zefektívniť prijímanie nových zamestnancov.
Umelá inteligencia od IBM pomáha automobilke zefektívniť prijímanie nových zamestnancov.
Štvrtok 19.septembra je o pár dní k dispozícii s ponukou kvalitného klubového koncertu. Po vyše dvoch rokoch sa do Bratislavy vráti americká raperka Rashia Fisher, po celom svete známa ako RAH DIGGA. Jej v poradí druhý slovenský koncert budete môcť zažiť na vlastné uši v HOPKIRK Clube na Karpatskej ulici v Bratislave.
Atopická dermatitída (AD) alebo atopický ekzém, je chronické, imunitne sprostredkované ochorenie, ktoré je systémové, nevyliečiteľné, viditeľné na koži a môže výrazne zhoršovať kvalitu života nielen samotných pacientov, ale aj ich rodín.
Tradičné motoristické podujatie prináša aj tento rok exkluzívne novinky. Počas víkendu od 20.9. do 22.9. na pôde Bory Mall na západe Bratislavy predstaví viac ako 300 vozidiel, eko-motorky, solárny katamarán či lietadlo. V sobotu 21.9. odštartuje aj Power tunning party.
Nestlé dnes oznámilo dve novinky na ceste k udržateľnej budúcnosti. Spoločnosť sa zaviazala, že do roku 2050 dosiahne nulové čisté emisie skleníkových plynov. Zároveň dnes vo Švajčiarsku oficiálne otvára vlastný Inštitút pre vývoj obalov. Po záväzku nulového odlesňovania do roku 2020, vývoji 100 % všetkých obalov recyklovateľných a opakovane použiteľných do roku 2025 sa jedná o ďalšie kroky v boji s globálnym otepľovaním.
Vyššie príjmy z daňových odvodov, ochrana spotrebiteľa, podpora pracovných miest, využívanie legálnych zdrojov, inovačný esprit pre malé a stredné firmy a medzinárodné ambície krajiny. To všetko súvisí s právami duševného vlastníctva.
Od 23. 8. do 29. 9. cestuje 8 mladých ľudí po Európe. Počas 5-týždňového dobrodružstva spoznajú cestou karavanom vyše 30 regiónov Európy, vrátane toho nášho!
RegioMedia – media representative pre regionálne rádiá, spustila sériu prieskumov počúvanosti regionálnych rádií. Ako prvé zmonitorovali počúvanosť Trnavského rádia. Z výsledkov vyplýva, že Trnavské rádio patrí v Trnave medzi tri najpočúvanejšie rádiá.
Do pozície manažérky marketingu divízie Laundry and Home Care spoločnosti Henkel pre český a slovenský trh bola od 1. septembra 2019 vymenovaná Jana Očadlíková. Od roku 2016 pôsobila vo viedenskej centrále Henkel CEE najskôr vo vedení kategórie prostriedkov na umývanie riadu, neskôr celej kategórie čistiacich prostriedkov pre domácnosť. Vo svojej novej funkcii sa chce zamerať na ďalšie posilnenie značiek, hľadanie nových príležitostí pre rast vrátane oblasti udržateľnosti.
Bratislavská Koliba Expo, ktorá len prednedávnom opätovne otvorila svoju zrenovovanú prevádzku na tom istom mieste, kde kedysi stála legendárna reštaurácia toho istého názvu, aktuálne pripravuje novú ponuku zabíjačkových špecialít.