
Trúfalé slogany štartujú novú kampaň na duálne vzdelávanie dm
S trúfalými sloganmi odštartovala dm začiatkom októbra novú kampaň na duálne vzdelávanie.
S trúfalými sloganmi odštartovala dm začiatkom októbra novú kampaň na duálne vzdelávanie.
Strojársky priemysel je jedným z pilierov našej ekonomiky. Napriek zásadnej orientácii Slovenska na automotive sú na trhu spoločnosti, ktoré operujú iný segment a prostredníctvom produkcie inovatívnych riešení napĺňajú ciele smart ekonomiky a Priemyslu 4.0.
Spoločnosti sa aj napriek obmedzeniam v dôsledku pandémie podarilo zrealizovať všetky plánované investície a opravy.
Spoločnosť DPD výrazne rozšírila svoj záväzok k životnému prostrediu. Do roku 2025 chce tovar doručovať výlučne vozidlami s alternatívnym pohonom až v 225 európskych mestách.
Či si kúpite tužkové baterky alebo výbavu spotrebičov do celého domu, pri troche šťastia vás to nebude stáť ani cent. PLANEO Elektro vám preplatí celý nákup.
Parkinsonova choroba nie je iba chorobou seniorov, ale čoraz častejšie mladších ročníkov.
Budovu bývalej polikliniky na Považskej ulici zrekonštruovali za 1,3 milióna eur.
Vo svete PR nájdete dva druhy agentúr, ktoré dokážu priniesť medzinárodné komunikačné riešenia - medzinárodné korporácie s pobočkami, alebo siete nezávislých agentúr, ktoré vďaka partnerským agentúram z celého sveta dokážu pripraviť kampaň na globálnej škále alebo adaptovať globálnu kampaň presne na mieru lokálneho trhu.
Lidl spolu so svojim zákazníkmi podá v regiónoch pomocnú ruku tým, ktorí to potrebujú najviac.
Reťazec zákazníkom pri nákupe opäť uľahčí výber nutrične výhodnej možnosti, a to vďaka vizuálnemu znázorneniu výživovej hodnoty produktov na svojej stránke.