
Lidl spúšťa medzinárodnú kampaň „Lidl sa oplatí.“ s jasným posolstvom pre ľudí
Maloobchodný reťazec Lidl dnes v 31 európskych krajinách spúšťa svoju prvú medzinárodnú kampaň značky s claimom "Lidl sa oplatí."
Maloobchodný reťazec Lidl dnes v 31 európskych krajinách spúšťa svoju prvú medzinárodnú kampaň značky s claimom "Lidl sa oplatí."
Najdostupnejšia sieť elektropredajní PLANEO predstavuje nový komunikačný koncept "Môže to ísť aj jednoducho".
Riadenie poradenskej spoločnosti Grant Thornton na Slovensku dnešným dňom preberá Silvia Hallová.
Spoločnosť Kaufland Slovenská republika v.o.s. (ďalej Kaufland) vytvorila v obchodnom roku 2024 ekonomický výkon v hodnote 2,254 miliardy eur.
Škoda Auto Slovensko sa aj tento rok zúčastní Medzinárodného autosalónu v Nitre.
Požiadavka je jasná a konštruktívna.
Najprestížnejšie módne podujatie na Slovensku, Mercedes-Benz Fashion Live!, pripravuje už svoj dvanásty ročník.
Tesco na Slovensku dlhodobo pracuje na vytváraní tých najlepších podmienok na prácu pre rôznorodé skupiny kolegýň a kolegov.
McDonald’s Cup už 27 rokov prináša na školské ihriská radosť z hry, férového športového ducha a priateľstvá, ktoré pretrvávajú.
Globálny trh poistenia majetku a neživotného poistenia sa za posledných 20 rokov zdvojnásobil a dosiahol hodnotu 2,4 bilióna dolárov.