
Ako premýšľa a nakupuje generácia Z v porovnaní s mileniálmi? Nachádza záľubu v kombinácii on/offline nakupovania a inšpiruje sa na sieťach
Generácia Z chce nakupovať od značiek, ktoré vyznávajú rovnaké hodnoty.
Generácia Z chce nakupovať od značiek, ktoré vyznávajú rovnaké hodnoty.
Spoločnosť Terno real estate a Rádio Expres vyhlásili súťaž Bločkobranie.
Spoločnosť Nestlé pokračuje vo svojom pláne prechodu na obnoviteľné zdroje energie a dosiahnutie nulových čistých emisií do roku 2050.
Spoločnosť Philip Morris Slovakia s.r.o. získala už deviaty rok po sebe prestížny medzinárodný certifikát Top Employer Slovakia.
Známy obchodný reťazec patrí k elitným zamestnávateľom nielen u nás, ale aj na európskom trhu.
Boj o talentovaných zamestnancov pokračuje.
Po románoch Hriešne myšlienky a Škola zvádzania prichádza obľúbená autorka historických romancí Sabrina Jeffriesová s tretím dielom čarovnej regentskej série Hriešni ctitelia.
Práca v energetike má mimoriadny celospoločenský význam – bezpečná a spoľahlivá dodávka elektriny je nevyhnutná pre moderný život.
Atlas oblohy z vydavateľstva Ikar je jedinečný súbor máp, príbehov, malieb a artefaktov, ktoré odrážajú predstavivosť ľudstva a objavovanie nebeskej klenby i svetov za ňou
Značka ŠKODA jednoznačne dominuje na slovenskom trhu, jej podiel dosiahol 17,6 %.