Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
90749_new project 1 2 676x444.jpg

Mladnúť sa dá zvládnuť, AXA v novej kampani zdôrazňuje prevenciu

16. mája 2019 Správy, Slovensko

Skupina AXA odštartovala začiatkom mája v Česku a na Slovensku komunikačnú kampaň podporujúcu novo spustenú preventívnu a edukatívnu platformu AXA Health Keeper. Kampaň využíva v plnej miere online komunikačné kanály od displejovej reklamy po široké spektrum reklamných formátov na sieťach Facebook a Twitter a PR. Súčasťou kampane je sponzoring a on site aktivácia v rámci štafetového behu AXA Run & Fun. Kampaň pre skupinu AXA Česká republika a Slovensko pripravila a realizuje agentúra Havas. PR aktivity na Slovensku zaisťuje agentúra Dynamic Relations. On site aktiváciu k AXA Run & Fun má na starosti agentúra BeCool.

90747_rk_0763 676x451.jpg

Futbalový súboj hviezd: tím Mateja Tótha si zmeral sily s tímom Adama Žampu na novom modernom ihrisku

16. mája 2019 Správy, Slovensko

Olympijský víťaz Matej Tóth sa posadil na trénerskú lavičku žiakov zo Svitu. Tí si zmerali svoje sily s CFT Academy Slovakia z Vranova nad Topľou pod taktovkou ďalšieho úspešného olympionika Adama Žampu. Z víťazstva sa nakoniec tešili "Sviťania", ktorí zdolali súperov 9:6. Zápas sa odohral na novom modernom multifunkčnom ihrisku, ktoré vo Svite postavila Nadácia Slovenskej sporiteľne.

90743_banner 1000x550 2 676x372.jpg

Techsummit 2019: Kybernetická bezpečnosť v digitálnej spoločnosti. Posilňovať obranu voči hrozbám je úlohou manažérov, vývojárov aj politikov

16. mája 2019 Správy, Slovensko

V Bratislave sa už čoskoro stretnú špičkoví medzinárodní experti, inovátori a lídri biznisu na podujatí, ktorého odborný informačný potenciál nepochybne vytvorí silný impulz pre každého účastníka. Štvrtý ročník konferencie o technologických inováciách sa začína o dva týždne – 29. mája 2019.

90302_auta 676x451.jpg

AAA AUTO má na Slovensku za 15 rokov už 400 000 zákazníkov

16. mája 2019 Správy, Slovensko

Kúpa auta patrí medzi  najväčšie investície v živote bežného človeka. Počet predaných automobilov u nás každoročne stúpa a trendom sa stalo skôr kupovať ojazdené než nové autá. Za nižšiu cenu tak človek môže mať kvalitné vozidlo, ktoré mu urobí rovnakú službu. Nákup jazdenky so sebou však prináša rôzne nástrahy, ktorým  treba predchádzať. Preto je  výhodnejšie obrátiť sa na profesionálnych predajcov, než kupovať auto od súkromnej osoby niekde na ulici. U nás je dlhodobo najväčším distribútorom ojazdených áut sieť autocentier AAA AUTO, ktorá na slovenskom trhu pôsobí už 15 rokov a za toto obdobie obslúžila už 400 000 zákazníkov na výkupe a predaji.

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.

Zavrieť

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies