Tesco pri príležitosti 17. novembra predstavuje príbehy ľudí, ktorí si kedysi nemohli slobodne vyberať
Ani 36 rokov od Nežnej revolúcie sloboda nie je samozrejmosť.
Ani 36 rokov od Nežnej revolúcie sloboda nie je samozrejmosť.
BLACK FRIDAY už nie je len o rýchlych zľavách, ale aj o rozumných nákupoch, ktoré majú skutočný zmysel.
dm si udržala dynamický rast vďaka úspešnej cenovej stratégii.
Najlepšie slovenské malé a stredné veľké firmy v rebríčku Diamanty slovenského biznisu dosahujú medziročný rast tržieb.
Múka, ryža či trvanlivé mlieko - aj takéto potraviny sa počas jesennej zbierky, ktorú už 12 rokov organizuje Kaufland, stali symbolom pomoci.
Pomaly prichádzajú Vianoce, obdobie, keď viac ako inokedy myslíme na svojich blízkych a na spôsoby, ako im urobiť radosť.
Životné prostredie, sociálna oblasť a podniková kultúra – to sú tri piliere, na ktorých stojí stratégia udržateľnosti spoločnosti TAURIS.
Novinka Lunter Ready to Cook mení večný sľub na niečo, čo sa splniť skutočne dá.
Cez žalúdok vraj ide láska. A nielen láska – aj zdravie!
Nový román Smaragdové slzy je návratom Jany Pronskej k jej srdcovému žánru – historickej romance.