Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
16. augusta 2016 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

OPRAVA: JOJ: Diváci si včera nenechali ujsť novú show Uhádni môj vek

BRATISLAVA 16. augusta – JOJ Group sa ospravedlňuje za chybu v dnešnej tlačovej správe pod názvom: JOJ: Diváci si včera nenechali ujsť novú show Uhádni môj vek, ktorú agentúra SITA vydala dnes o 12:12 pod číslom 0153 v informácii o pôvode licencie novej súťažno-zábavnej show. Licencovaný formát Uhádni môj vek (Guess my age) patrí do portfólia spoločnosti Vivendi Entertainment. Pripájame opravené znenie správy. Ďakujeme za pochopenie.

Televízia JOJ včera odvysielala prvú epizódu novej súťažno-zábavnej show Uhádni môj vek s obľúbeným moderátorom Vladom Voštinárom, ktorý novinku divákom predstavil spolu so zábavnou dvojicou Juniorom a Marcelom. Talentoví moderátori boli tentokrát celebritnými hosťami relácie a ako prví hádali vek vybraných účastníkov. Finančnú výhru darovali Nadácii TV JOJ.
Show Uhádni môj vek sa stala najsledovanejšou nespravodajskou reláciou pondelka v oboch relevantných cieľových skupinách, pričom v CS 12-54 dosiahla 7,6 % rating a 23,8 % share a v rámci univerzálneho publika zaznamenala 8,4 % sledovanosť. Najpočetnejšou skupinou divákov premiérovej relácie boli ženy vo veku 45-54 rokov, ktoré dosiahli 11,1 % rating. Licencovanú show od Vivendi Entertainment bude TV JOJ vysielať v pondelok a stredu o 20:35 hod.
Najviac slovenských divákov si včera pozrelo Najlepšie počasie, ktoré zaznamenalo 11,2 % sledovanosť v CS 12+ a 8,1 % rating v komerčnej cieľovej skupine. Noviny TV JOJ dosiahli 10,0 % sledovanosť v rámci univerzálneho publika. Lídrom v čase svojho vysielania (CS 12-54) boli tiež Šport či relácia Moja mama varí lepšie ako tvoja. TV JOJ zaznamenala svoj najlepší celodenný share tohto leta a takisto najlepší pondelkový podiel na trhu v hlavnom vysielacom čase
od konca marca (CS 12-54). JOJ Group bola včera v rámci obchodne dôležitej cieľovej skupiny trhovým lídrom v prime time s 8,9 % ratingom a 32,2 % share.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54. Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;mt

K téme

Exact Systems: Dvadsaťročné jubileum spoločnosti oslávili najväčšou akvizíciou v jej histórii Zákazníci rozhodli, ktoré projekty podporí Nadácia COOP Jednota

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.