Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
29. marca 2017 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

Najviac divákov sleduje v prime time program TV JOJ

BRATISLAVA 29. marca – JOJ Group dosiahla v utorok 28. marca 12,6 % sledovanosť a 30,9 % podiel v hlavnom vysielacom čase v rámci univerzálneho publika, pričom lídrom trhu bola aj pre mladších divákov. TV JOJ zaznamenala včera 10,2 % rating a 25,0 % share v prime time (CS 12+). TOP programom pondelka (27. marca) boli Noviny TV JOJ s 12,6 % ratingom a 29,7 % podielom na trhu v CS 12+. V utorok si najvyššiu sledovanosť vyslúžilo Najlepšie počasie s 12,7 % ratingom a 28,2 % share v rámci univerzálneho publika.

 Najsledovanejšou nespravodajskou reláciou s najväčším počtom divákov starších ako 12 rokov bola v pondelok tradične zábavná show Inkognito, ktorá dosiahla 10,4 % rating a 22,9 % podiel na trhu. Najsilnejšou cieľovou skupinou boli tentokrát ženy vo veku 45 až 54 rokov s vynikajúcou 13,8 % sledovanosťou. 

Včerajšia show Nikto nie je dokonalý bola takisto lídrom trhu v čase svojho vysielania, keď v CS 12+ zaznamenala 10,8 % sledovanosť a 25,3 % share. Najviac divákov obľúbenej relácie s moderátorskou dvojicou Marcelom Forgáčom a Milanom Juniorom Zimnýkovalom a ich hosťami patrilo cieľovej skupine žien v produktívnom veku 35 až 44 rokov, ktoré dosiahli skvelú 12,4 % sledovanosť. 

Dnes večer sa na obrazovky slovenských divákov vráti kultový seriál Panelák, prvé dve epizódy novej premiérovej série štartujú o 20:35 hod. na JOJke. Nenechajte si to ujsť, Panelák je totiž miestom, kde to stále žije!

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54. 
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group

Odporúčané články

Lidl za rok nakúpil od slovenských dodávateľov tovar v hodnote štvrť miliardy eur Štátny tajomník envirorezortu: Na sucho musíme byť pripravení. Predchádzanie je vždy lepšie a lacnejšie ako riešenie následkov

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.

Zavrieť

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies