Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
13. novembra 2013 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

MARKÍZA: Búrlivé víno a Chlapi neplačú s najvyššou sledovanosťou

BRATISLAVA 13. novembra – Pôvodné rodinné seriály televízie Markíza majú za sebou deň plný rekordov. Búrlivé víno aj Chlapi neplačú prilákali v utorok 12. novembra 2013 k obrazovkám vôbec najvyššie počty divákov.
Najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stal rodinný seriál Búrlivé víno (rating 13,1 % / share 33,9 % v 12-54). V univerzálnej cieľovej skupine 12+ dosiahol rekordný rating 18,5 %, pozrelo si ho 867-tisíc divákov, čo je historicky najvyšší počet v rámci častí vysielaných o 20:30.
Jeden rekord za druhým prekonáva aj podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú. V cieľovej skupine 12+ si ho nenechalo ujsť až 617-tisíc divákov, ide o najvyšší počet od jeho štartu 26. augusta 2013.
V strategickej cieľovej skupine 12-54 zaznamenal seriál Chlapi neplačú tretí najvyšší rating 9,6 % a nadpriemerný trhový podiel 35,7 %. Napriek podvečernému vysielaciemu času dosiahol vyššiu sledovanosť než akýkoľvek prime-time program konkurencie.
Medzi spravodajskými programami v utorok tradične dominovali Televízne noviny (rating 11,9 % / share 38,0 % v 12-54). Súhrn najdôležitejších udalostí dňa sledovalo 836-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Zabodovali aj nasledujúce Športové noviny (rating 11,2 % / share 32,4 % v 12-54).
Výraznou jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj večerná reality šou Farma s ratingom 8,6 % a trhovým podielom 30,8 % v cieľovej skupine 12-54.
Najúspešnejším programom televízie Doma bol aj v utorok romantický seriál Sila (rating 2,6 % / share 8,8 % v 12-54), na stanici Dajto uspel akčný thriller Zóna úniku (rating 1,8 % / share 5,0 % v 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v utorok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 37,9 %) aj v prime-time (share 41,0 %).

PR oddelenie skupiny Markíza

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;nr

K téme

UPC: Rast poplatkov za TV Archív zmení cenu za TV služby Orange Podcast roka 2024 oznamuje nominácie, začína sa hlasovanie verejnosti

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.