Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
10. októbra 2016 PR správyZdravie od PRservis.skSITA Diskusia()

Kúpa produktov v ružovom balení pomôže v boji proti rakovine

Každoročne je viac ako 2500 ľudí na Slovensku diagnostikovaných na rakovinu prsníka a ich počet stúpa. Liečba tejto diagnózy však môže byť v mnohých prípadoch úspešná, ak sa ochorenie včas zachytí. Preto je nevyhnutnosťou prevencia, na ktorú chce upozorniť aj Tesco – jeho početnými zákazníčkami sú ženy a predovšetkým tých sa táto diagnóza týka.

Počas októbra, mesiaca boja proti rakovine prsníka, ktorá je najčastejším zhubným ochorením u žien, podporí Tesco kampaňou Go Pink finančne Ligu proti rakovine. Táto organizácia pôsobí na Slovensku už 26 rokov nielen v oblasti prevencie, ale i konkrétnej pomoci pacientom s touto diagnózou.

V spolupráci so svojimi zákazníkmi chce Tesco poukázať na dôležitosť starostlivosti o vlastné zdravie a nepodceňovanie prevencie. „Považujeme za dôležité podporiť kampane ako je Go Pink, keďže ženám pripomínajú, ako veľmi záleží na prevencii. Vďaka kampani tiež pomôžeme ľudom následne prekonávať ťažkosti súvisiace s týmto ochorením,“ hovorí Zuzana Lošáková, Manažérka oddelenia komunikácie spoločnosti Tesco Stores SR.

Projekt Go Pink bude prebiehať vo všetkých obchodoch Tesco na Slovensku od 6. do 25. októbra. V škále výrobkov, ktoré si zákazníci budú môcť kúpiť, aby podporili dobrú vec, bude 7 druhov balených húb a 7 druhov rezaných kvetov zabalených v ružových obaloch. Zákazníci tak budú môcť tieto produkty ľahko identifikovať.

„Oceňujeme spôsob, akým už druhý rok Tesco na Slovensku pripomína dôležitosť prevencie pred rakovinou prsníka. Každý deň prichádzame do kontaktu s ľuďmi s touto vážnou diagnózou. Je to jedno z najčastejších zhubných ochorení u žien a žiaľ, ich počet stále narastá. I vďaka finančnému daru z tejto kampane budeme pokračovať v realizácii širokého spektra projektov, ktoré reálne pomáhajú. K takým patrí poradenstvo na Linke pomoci, služby psychológov, rekondičné pobyty, programy v Centrách pomoci LPR, ale i preventívne programy v podobe informačných a edukačných kampaní“, povedala Eva Kováčová, výkonná riaditeľka Ligy proti rakovine.

Spoločnosť Tesco verí, že aj touto cestou dokáže urobiť pre svojich zákazníkov niečo naviac a pomôcť ľuďom v komunitách.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

tk

K téme

Digitalizácia na Slovensku: firmy robia len prvý krok, chýba im ďalší rozvoj Nájomné A-čkových kancelárií bude kvôli indexácii drahšie. Riešením je kúpa vlastných priestorov

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Zdravie

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.