Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
12. septembra 2016 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

JOJka úspešne odštartovala televíznu jeseň

BRATISLAVA 12. septembra – V prvý týždeň novej televíznej sezóny odštartovala televízia JOJ dve z najväčších show tejto jesene – Česko Slovensko má talent a Návštevníkov. Diváci sa tiež dočkali premiérových epizód druhej série seriálu Naši.

TV JOJ hneď v prvú septembrovú nedeľu odpremiérovala už šiestu sériu najúspešnejšej talentovej show Česko Slovensko má talent s 9,5 % ratingom v rámci univerzálneho publika, pričom v dôležitých cieľových skupinách divákov vo veku 45 až 54 rokov dosiahla ČSMT až 12,6 % (ženy) a 11,0 % sledovanosť (muži). Včera show potvrdila svoju pozíciu, keď si v dôležitej CS 12-54 zopakovala rovnaký výkon ako v prvú nedeľu, teda 8,8 % sledovanosť a 23,7 % share. Najviac divákov malo Česko Slovensko má talent včera v Nitrianskom kraji, kde show dosiahla 12,9 % rating.

V utorok 6. septembra sledovali diváci TV JOJ prvé dve premiérové epizódy novej série komediálneho seriálu Naši, pričom druhý diel zaznamenal 6,8 % rating v komerčnej CS 12-54, stal sa lídrom v čase svojho vysielania a Naši tak boli najsledovanejším nespravodajským programom utorka na trhu. TOP reláciou dňa v CS 12+ sa stali Noviny TV JOJ s 11,2 % sledovanosťou a 28,6 % podielom
na trhu.

V stredu 7. septembra sa JOJ Group stala trhovým lídrom v prime time s 34,4 % podielom v obchodne relevantnej cieľovej skupine a takisto v rámci univerzálneho publika, kde dosiahla 12,3 % rating. TV JOJ v hlavnom vysielacom čase zaznamenala najlepší stredajší share od začiatku roka a zároveň druhý najlepší tohtoročný výkon v prime time vôbec (CS 12-54). Zásluhu na tom má opäť show Česko Slovensko má talent, ktorej druhú premiérovú epizódu si pozrelo 510-tisíc divákov s 10,9 % ratingom (CS 12+).

Talentová show televízie JOJ bola v stredu zároveň najsledovanejším programom dňa v CS 12-54. Ratingový rebríček divákov starších ako 12 rokov v ten deň viedlo Najlepšie počasie s 11,5 % sledovanosťou a 27,7 % podielom na trhu.

Vo štvrtok 8. septembra si JOJ Group trhové prvenstvo v hlavnom vysielacom čase zopakovala s 33,8 % výkonom v komerčnej cieľovke. Štvrtkové premiérové epizódy seriálu Naši boli takisto lídrami trhu v čase svojho vysielania
a zároveň najsledovanejšími nespravodajskými programami dňa (CS 12-54). TOP reláciami štvrtka boli spravodajské relácie JOJky, Noviny TV JOJ v CS 12+ a Šport s Najlepším počasím v CS 12-54. V access prime sa komerčnou jednotkou na trhu v čase svojho vysielania stala aj Moja mama varí lepšie ako tvoja.

V druhý septembrový štvrtok večer odštartovala JOJka vysielanie svojej novej historickej show Návštevníci. V prvej epizóde sa diváci zoznámili s účastníkmi hry, ktorí dostali šancu bojovať o skvelú finančnú výhru návratom do minulosti a životom
v podmienkach 19. storočia na panstve grófa Pálffyho. Lídrom v čase svojho vysielania bola show v cieľovej skupine diváčok v produktívnom veku 35-44 rokov, najviac divákov bolo zo Žilinského a Banskobystrického kraja (CS 12-54). Návštevníci budú od tohto týždňa pokračovať na obrazovkách televízie JOJ každý večer v pracovné dni.

JOJka je už tradične začiatkom jesene svojim divákom blízko aj naživo, keď sa každú septembrovú nedeľu sťahuje na námestia slovenských miest s bohatým programom, koncertmi slovenských kapiel, množstvom sprievodných akcií a najmä
s účasťou všetkých obľúbených televíznych osobností JOJky. V nedeľu 4. septembra vysielala televízia Noviny TV JOJ z preplneného námestia v Bardejove, včera z Liptovského Mikuláša a najbližšiu nedeľu zavíta JOJka na Svätoplukovo námestie do Nitry.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54. Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;nr

K téme

JOJka má za sebou rekordný predĺžený víkend! Seriály a relácie JOJky v prime time rástli

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.