Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
5. februára 2016 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

JOJ: Zábavné štvrtky na JOJke si diváci obľúbili

BRATISLAVA 5. februára – JOJ Group sa vo štvrtok 4. februára znova stala lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase, keď dosiahla nadpriemernú 11,0 % sledovanosť a 32,0 % share v CS 12-54. Spravodajské relácie TV JOJ opäť obsadili rebríčky najsledovanejších programov dňa na slovenskom trhu. Noviny TV JOJ si včera nenechalo ujsť 631-tisíc divákov s vynikajúcim 13,5 % ratingom a 30,2 % share v CS 12+. Najlepšie počasie dosiahlo 12,6 % sledovanosť v rámci univerzálneho publika a KRIMI si rovnako vyslúžili skvelý rating 11,4 % a 27,1 % podiel na trhu.
Naši so svojou siedmou epizódou opäť porazili konkurenciu s 9,3 % ratingom v obchodne dôležitej časti publika. Komediálny seriál zaznamenal v cieľovej skupine diváčok v produktívnom veku 35 až 44 rokov tradične skvelú, až 16,0 % sledovanosť. Zábavný štvrtok na JOJke pokračoval s obľúbenou show Inkognito, ktorú včera sledovalo najviac divákov od začiatku roka (351-tisíc s 7,5 % Rtg v CS 12+).
Lídrom trhu v čase svojho vysielania bola včera tiež súťažná show Moja mama varí lepšie ako tvoja, ktorá v CS 12+ zaznamenala 7,9 % rating a 10,7 % sledovanosť v ženskej CS 45-54.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;bl

K téme

KOMUNÁLNA poisťovňa si 30. výročie pripomína kampaňou aj TV spotom „Časy sa menia, riziká zostávajú.“ Najlepším hraným filmom 29. ročníka MFF Art Film Fest sa stala snímka Dalva, najlepším krátkym filmom 48 hodín

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.