Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
31. augusta 2015 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

JOJ: V siedmom nebi bolo včera lídrom v sledovanosti

BRATISLAVA 31. augusta – Obľúbená relácia televízie JOJ V siedmom nebi sa v nedeľu 30. augusta vrátila na obrazovky slovenských divákov, aby mohla znova plniť sny a pomáhať ľuďom, ktorí to naozaj potrebujú. Svoju druhú jesennú sezónu odštartovala mimoriadne úspešne, keď sa stala jednoznačnou jednotkou v rebríčku sledovanosti. Najviac divákov v univerzálnej cieľovej skupine si v nedeľu večer vybralo práve rodinnú show Vila Rozborila, ktorého pozvanie v prvej epizóde prijali také osobnosti ako Peter Sagan či Boris Kollár.
V siedmom nebi si včera nenechalo ujsť až 549-tisíc divákov, show tak dosiahla výbornú sledovanosť 11,7 % a podiel na trhu 28,2 % (CS 12+). Ešte lepší výsledok zaznamenala relácia v rámci ženskej časti publika – diváčky dosiahli až 15,1 % sledovanosť a skvelý 34,3 % share. Najlepší rating získala premiéra show včera v cieľovej skupine žien vo veku 45 až 54 rokov, a to vynikajúcu, až 16,2 % sledovanosť.
Druhý najlepší ratingový výsledok v CS 12+ včera dosiahlo Najlepšie počasie televízie JOJ, ktoré si pozrelo 516-tisíc divákov, čo predstavovalo 11,0 % sledovanosť a 27,1 % share. Šport na JOJke si takisto udržal svoje výborné výkony s 9,7 % ratingom a Noviny TV JOJ zaznamenali včera 28,2 % share (CS 12+).
V poslednú augustovú nedeľu sa darilo aj PLUSke, ktorá dosiahla včera svoje najlepšie nedeľné výkony v prime time (5,7 % Shr) aj celodenne (4,9 % Shr) za posledných sedem týždňov (CS 12-54). Večerný film Piráti Karibiku: Kliatba Čiernej perly si vyslúžil pre PLUSku nadpriemerný trhový podiel 9,0 % a takmer trojpercentný rating v mladšej časti publika.

Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54. Zdroj dát: PMT Slovakia. PR JOJ Group

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;bl

K téme

KOMUNÁLNA poisťovňa si 30. výročie pripomína kampaňou aj TV spotom „Časy sa menia, riziká zostávajú.“ Najlepším hraným filmom 29. ročníka MFF Art Film Fest sa stala snímka Dalva, najlepším krátkym filmom 48 hodín

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.