Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
20. apríla 2015 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

JOJ: Tanec snov včera sledoval rekordný počet divákov

BRATISLAVA 20. apríla – JOJ Group zaznamenala ďalší mimoriadne úspešný víkend. V nedeľu 19. apríla dosiahla JOJ Group vysoko nadpriemerný výkon v hlavnom vysielacom čase v rámci univerzálnej cieľovej skupiny divákov, v ktorej zaznamenala až 13,9 % rating a 30,0 % share. V sobotu sa JOJ Group stala prvou voľbou pre mužov v prime time, v nedeľu bola TV JOJ lídrom trhu pre ženy v hlavnom vysielacom čase (CS 12-54).
Tanečná show televízie JOJ Tanec snov včera dosiahla svoje rekordné výkony. Špeciálne siedme kolo, venované folklórnym tancom, privítalo na svojom tanečnom parkete legendárny súbor Lúčnica a pozvanie prijal aj umelecký vedúci
a choreograf Lúčnice prof. Štefan Nosáľ. Tanec snov si aj vďaka týmto exkluzívnym hosťom nenechalo ujsť doteraz najviac divákov – až 586-tisíc v univerzálnej cieľovej skupine 12+, show tak bola znova lídrom trhu v čase svojho vysielania, pričom dosiahla excelentnú 12,6 % sledovanosť a skvelý 31,4 % podiel na trhu.
Najsledovanejším nespravodajským programom dňa TV JOJ bol Tanec snov aj v rámci komerčne dôležitej cieľovej skupiny, keď v CS 12-54 dosiahol vynikajúci 8,1 % rating a 24,3 % share. Televízia JOJ sa včera aj vďaka týmto výkonom stala trhovou jednotkou v prime time pre ženskú časť mladšieho publika (9,9 % Rtg a 25,2 % Shr v CS 12-54).

V nedeľu 19. apríla sa opäť skvele darilo aj spravodajským reláciám JOJky.
Za všetky spomeňme Noviny TV JOJ, ktoré si včera pozrelo až 602-tisíc divákov (CS 12+), ktorí dosiahli vynikajúcu sledovanosť 12,9 % a share 28,2 %. Najlepšie počasie včera sledovalo až 572-tisíc divákov s 12,3 % ratingom a 25,5 % trhovým podielom v univerzálnej cieľovej skupine.
V tretiu aprílovú sobotu sa JOJ Group stala lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase pre mužov v CS 12-54 (8,7 % Rtg a 28,1 % Shr). Zásluhu na tom mala aj premiéra amerického akčného trileru Práskač (Snitch), ktorý na JOJke dosiahol výbornú 9,5 % sledovanosť a 23,6 % share (CS 12+). Lídrom trhu a najsledovanejším nespravodajským programom soboty bol film rovnako aj v komerčne dôležitej cieľovej skupine (8,8 % Rtg a 25,8 % Shr v CS 12-54). Najsilnejšou cieľovou skupinou filmu boli muži vo veku 45-54 rokov, ktorí dosiahli až 15,4 % sledovanosť a vynikajúci 32,6 % share.

Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;bl

K téme

Uzávierka prihlášok do súťaže Miss Slovensko 2021 sa posúva Život je lepší, keď sme spolu – spájanie UNIQA a AXA promuje silná reklamná kampaň

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.