Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
17. septembra 2015 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

JOJ: Talentová show na JOJke aj v stredu porazila svoju konkurenciu

BRATISLAVA 17. septembra – Najsledovanejším programom dňa na trhu sa v stredu 16. septembra stalo Najlepšie počasie, ktoré si na TV JOJ nenechalo ujsť až 664-tisíc divákov, relácia tak zaznamenala excelentný 14,2 % rating a vysoko nadpriemerný 32,1 % podiel na trhu (CS 12+).
Najsledovanejším nespravodajským programom dňa bola včera jednoznačne show Česko Slovensko má talent, ktorá počtom divákov porazila konkurenčný komediálny seriál. Talentovú show si v stredu večer pozrelo až 646-tisíc divákov, dosiahla tak vynikajúcu 13,8 % sledovanosť a 32,0 % share (CS 12+).
Show na JOJke bola včera lídrom trhu v čase svojho vysielania aj pre mladé, komerčne dôležité publikum so skvelým výkonom (až 33,7 % Shr a 11,9 % Rtg). Diváčky v CS 12+ dosiahli až 15,8 % sledovanosť, najviac ich bolo z cieľovej skupiny 45-54 rokov s 18,5 % ratingom. Česko Slovensko má talent prilákal k obrazovkám aj mužov, ktorí v CS 45-54 zaznamenali 14,5 % sledovanosť.
Noviny TV JOJ včera zaznamenali takisto výborné čísla sledovanosti (11,4 % Rtg a 28,6 % Shr v CS 12+) a podvečerný formát Moja mama varí lepšie ako tvoja znova potvrdil svoju rastúcu pozíciu ako jednotka na trhu v čase svojho vysielania (26,1 % Shr a 4,7 % Rtg v CS 12-54 a 5,4 % Rtg v CS 12+).

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia. PR JOJ Group

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;nr

K téme

Za 20 rokov zrealizovali zdravotní klauni na Slovensku vyše 32 000 klauniád KOMUNÁLNA poisťovňa si 30. výročie pripomína kampaňou aj TV spotom „Časy sa menia, riziká zostávajú.“

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.