Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
23. novembra 2015 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

JOJ: Show jesene Česko Slovensko má talent zavŕšila svoj úspech

BRATISLAVA 23. novembra – Nezabudnuteľné finále show Česko Slovensko má talent v sobotu večer uzavrelo úspešnú piatu sériu najsledovanejšieho projektu tejto jesene na Slovensku. Priamy prenos veľkolepej show na svetovej úrovni si na televízii JOJ nenechalo ujsť až 640-tisíc divákov, súťaž tak aj vo finále potvrdila svoju pozíciu jednoznačného trhového lídra.
Sobotný večer 21. novembra patril tým najlepším talentom spomedzi stoviek účinkujúcich, ktorí sa zúčastnili najúspešnejšieho televízneho projektu tejto jesene. Diváci televízie JOJ od začiatku septembra každý týždeň s napätím sledovali, kto sa prebojuje až do absolútneho finále a skvelá porota mala tento rok opäť mimoriadne náročnú úlohu vybrať tých najlepších. Po vyrovnanom súboji plnom skvelých predstavení na svetovej úrovni napokon diváci rozhodli
o absolútnej víťazke, ktorou sa spomedzi mimoriadne kvalitnej konkurencie stala Gyöngyi Bodišová. Talentovaná speváčka si zo súťaže odniesla nielen hviezdny titul, ale aj ceny v hodnote 100-tisíc eur.
Priamy prenos finálového večera sledovalo až 640-tisíc divákov starších ako 12 rokov, vďaka ktorým talentová show na JOJke v sobotu dosiahla excelentný 13,7 % rating a vysoko nadpriemerný 31,3 % trhový podiel. Ešte lepší share zaznamenalo finále v rámci mladšieho publika, a to až 35,9 % podiel s 13,4 % sledovanosťou. Česko Slovensko má talent – Rozhodnutie si pozrelo 520-tisíc divákov (CS 12+), tí mladší dosiahli až 43,9 % podiel na trhu (CS 12-54).
Priemerná sledovanosť všetkých šestnástich epizód piatej série show Česko Slovensko má talent bola na vysokej úrovni trhového lídra, konkrétne nadpriemerného 13,0 % ratingu a 30,3 % share v CS 12+ (a 12,1 % Rtg a 34,4 % Shr v CS 12-54). Najsledovanejším bol úplne prvý diel ČSMT, ktorý si 1. septembra 2015 nenechalo ujsť neuveriteľných 740-tisíc divákov s 15,8 % sledovanosťou a 35,8 % podielom na trhu. Ešte lepší share vtedy dosiahla show v mladšej časti publika, až 39,6 % Shr a 14,9 % Rtg.
Ženská časť publika mala počas talentových večerov tejto sezóny vždy prevahu a inak to nebolo ani vo finálový večer, kedy mladšie diváčky zaznamenali až 15,4 % sledovanosť. Ženy v produktívnom veku 35-44 rokov dosiahli v sobotu excelentný rating 17,6 % a absolútne najsilnejšou cieľovou skupinou finále talentovej show boli ženy v CS 45-54 s mimoriadne vysokou, až 18,3 % sledovanosťou.
Aj vďaka úspechu Česko Slovensko má talent bola JOJ Group v sobotu znova lídrom slovenského trhu – celodenným, ako aj v hlavnom vysielacom čase. V prime time dosiahla televízna skupina ako prvá voľba divákov vynikajúcu 12,3 % sledovanosť a až 33,9 % podiel. Celkovo televízia JOJ zaznamenala uplynulý víkend svoje najlepšie sobotné výkony od začiatku tohto roka, konkrétne najlepší share (22,2 % Shr) aj rating (3,7 % Rtg) v celodennom meradle v CS 12-54 a takisto najlepšiu sledovanosť v sobotňajšom prime time v CS 12+ (10,9 % Rtg), aj u mladšieho publika (9,8 % Rtg).
V nedeľu sa JOJke takisto darilo pritiahnuť divákov k jej programovej ponuke. Kinohit Zakázaná zóna dosiahol včera večer rovnakú sledovanosť ako konkurenčná spevácka show, konkrétne 10,8 % rating a 28,3 % share v CS 12-54. Posledný film tragicky zosnulého herca Paula Walkera pritiahol k obrazovkám najviac mužov vo veku 45-54, vďaka ktorým akčná dráma dosiahla až 17,4 % rating a 33,2 % podiel na trhu.
Čo sa týka spravodajských relácií, Noviny TV JOJ včera sledovalo 675-tisíc divákov so 14,4 % ratingom a 29,3 % share (CS 12+). Šport aj Najlepšie počasie boli tradične lídrami trhu v čase svojho vysielania, správy o športe zaznamenali 13,3 % rating a predpoveď počasia na JOJke ešte lepšiu, až 13,5 % sledovanosť
(CS 12+).

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;mt

K téme

Za 20 rokov zrealizovali zdravotní klauni na Slovensku vyše 32 000 klauniád KOMUNÁLNA poisťovňa si 30. výročie pripomína kampaňou aj TV spotom „Časy sa menia, riziká zostávajú.“

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.