Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
15. júla 2016 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

JOJ: Premiérové Inkognito štvrtkovou trhovou jednotkou

BRATISLAVA 15. júla – JOJ Group bola vo štvrtok 14. júla jednotkou na trhu v univerzálnej cieľovej skupine 12+ (10,7 % rtg a 28,4 % shr).
JOJ dosiahla včera v hlavnom vysielacom čase výbornú sledovanosť 6,2 % a share 21,9 % a pripísala si tak prvenstvo na trhu (CS 12 – 54).
Najlepšie počasie si stabilne udržuje pozíciu lídra, vo štvrtok bola relácia v čase svojho vysielania trhovou jednotkou so sledovanosťou 6,9 % a podielom 23,1 % v komerčnej cieľovej skupine.
Najsledovanejšou reláciou štvrtka bola zábavná šou Inkognito, ktorú si pozrelo 268 000 divákov (8,4 % rtg, 25,3 % shr v CS 12-54), čo je dosiaľ najlepším výsledkom, aký relácia dosiahla vo svojich premiérach od roku 2015. Inkognito si vybrali ženy v cieľovej skupine 12-54, v ktorej si šou vyslúžila rating 10,1 % a podiel 28,7 %. Hádačov, ktorí mali tentokrát odhaliť identitu svojho televízneho kolegu Petra Rúfusa, ocenili svojou pozornosťou najmä diváci z väčších miest (11,3 % rtg a 29,5 % shr).

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;mt

K téme

Za 20 rokov zrealizovali zdravotní klauni na Slovensku vyše 32 000 klauniád KOMUNÁLNA poisťovňa si 30. výročie pripomína kampaňou aj TV spotom „Časy sa menia, riziká zostávajú.“

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.