Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
16. februára 2016 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

JOJ: Noviny TV JOJ boli včera trinástykrát lídrom trhu

BRATISLAVA 16. februára –

Noviny TV JOJ boli včera trinástykrát lídrom trhu za posledných pätnásť dní

Hlavná spravodajská relácia televízie JOJ bola v pondelok opäť najsledovanejším programom dňa z ponuky všetkých slovenských televízií, svoju konkurenciu predbehli opäť aj Najlepšie počasie či Moja mama varí lepšie ako tvoja (CS 12+). TV JOJ obhájila svoju pozíciu trhovej jednotky v prime time v rámci univerzálneho publika.
V pondelok 15. februára bola najsledovanejšou televíziou v hlavnom vysielacom čase opäť TV JOJ, keď jej programovú ponuku uprednostnili pred jej konkurenciou diváci starší ako 12 rokov. JOJka tak včera v prime time v CS 12+ zaznamenala 10,9 % rating a 24,4 % podiel na trhu.
Najsledovanejším programom dňa sa stali znova Noviny TV JOJ, ktoré boli za pätnásť februárových dní lídrom slovenského trhu v čase svojho vysielania už trinásťkrát (CS 12+), v obchodne relevantnej cieľovej skupine deväťkrát. Hlavnú spravodajskú reláciu JOJky včera videlo 1 027 000 divákov (aspoň tri minúty bez prerušenia v CS 12+), Noviny teda dosiahli skvelú 14,7 % sledovanosť a nadpriemerný 32,9 % share. Lídrom trhu bola relácia aj v komerčnej cieľovke (30,0 % Shr a 10,3 % Rtg).
Na druhom mieste sa v rebríčku TOP programov s najväčším počtom divákov včera umiestnilo Najlepšie počasie, ktoré ako trhová jednotka v rámci univerzálneho publika zaznamenala výborný 12,6 % rating a 26,4 % podiel. Darilo sa opäť aj relácii Krimi, ktorá dosiahla 11,9 % sledovanosť v CS 12+.
Lídrom trhu v čase svojho vysielania v oboch cieľovkách bola včera znova aj show Moja mama varí lepšie ako tvoja, ktorú si v podvečer na JOJ pozreli najmä ženy v CS 45-54 s 11,9 % sledovanosťou a diváčky v produktívnom veku 35 až 44 rokov s 11,7 % ratingom.
Už sedemnásta epizóda seriálu ZOO, ktorý si diváci ako tohtoročnú novinku na JOJke skutočne obľúbili, si napriek svojej pondelkovej konkurencii vyslúžila až 9,7 % rating, pričom seriál včera videlo 657-tisíc divákov (aspoň tri minúty bez prerušenia v CS 12+). Najpočetnejšou cieľovou skupinou ZOO boli už tradične ženy vo veku 45 až 54 rokov, ktoré včera dosiahli vynikajúcu 16,1 % sledovanosť.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;bl

K téme

KOMUNÁLNA poisťovňa si 30. výročie pripomína kampaňou aj TV spotom „Časy sa menia, riziká zostávajú.“ Najlepším hraným filmom 29. ročníka MFF Art Film Fest sa stala snímka Dalva, najlepším krátkym filmom 48 hodín

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.