Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
29. januára 2016 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

JOJ: Naši boli opäť najsledovanejším programom dňa na trhu

BRATISLAVA 29. januára – TV JOJ bola vo štvrtok 28. januára znova lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase, keď dosiahla 8,6 % sledovanosť a 23,6 % share v CS 12-54.
Šiesta epizóda komediálneho seriálu Naši potvrdila úspech predchádzajúcich týždňov a znova sa stala najsledovanejším programom dňa na slovenskom trhu s 10,5 % ratingom a nadpriemerným podielom 26,9 % v rámci mladšieho publika, pričom celkovo ju sledovalo 459-tisíc divákov v CS 12+. Najlepšiu sledovanosť mal seriál už tradične v rámci cieľovej skupiny divákov v produktívnom veku 35 až 44 rokov – ženy dosiahli vynikajúci 15,7 % rating a muži takisto výbornú 13,2 % sledovanosť.
Po komediálnej novinke nasledovala vo štvrtkovom programe JOJky tretia premiérová epizóda show Inkognito, ktorá včera zaznamenala svoj najlepší tohtoročný výkon v oboch cieľovkách. V CS 12+ si vyslúžila 7,3 % rating, keď ju celkovo sledovalo 340-tisíc divákov.
Najvyššiu sledovanosť v rámci univerzálneho publika mali z ponuky televízie vo štvrtok Noviny TV JOJ, ktoré sledovalo 634-tisíc divákov starších ako 12 rokov a dosiahli tak výborný, až 13,5 % rating a 29,0 % share. Darilo sa aj Najlepšiemu počasiu, ktoré ako líder trhu v čase svojho vysielania zaznamenalo v univerzálnej CS 12,2 % sledovanosť.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;mt

K téme

Za 20 rokov zrealizovali zdravotní klauni na Slovensku vyše 32 000 klauniád KOMUNÁLNA poisťovňa si 30. výročie pripomína kampaňou aj TV spotom „Časy sa menia, riziká zostávajú.“

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.