Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
11. marca 2016 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

JOJ: Naši aj Inkognito boli včera tradične lídrami trhu

BRATISLAVA 11. marca – JOJ Group dosiahla v stredu 9. marca v hlavnom vysielacom čase výbornú sledovanosť 13,7 % a share 30,6 % a pripísala si tak ďalšie prvenstvo na trhu v rámci univerzálnej cieľovej skupiny divákov starších ako 12 rokov. Noviny TV JOJ boli predvčerom najsledovanejším programom v CS 12+, keď si ich pozrelo celkovo až 667-tisíc divákov a relácia dosiahla 14,2 % rating a 31,7 % podiel na trhu.
Z nespravodajských relácií mal v stredu najviac divákov seriál ZOO, ktorý dosiahol 9,7 % sledovanosť v CS 12+.
Vo štvrtok si prvenstvo na trhu v rámci obchodne dôležitej časti publika pripísali Naši, Inkognito, Šport aj Najlepšie počasie, Noviny TV JOJ boli jednotkou v čase svojho vysielania v CS 12+. Dvanásty diel komediálneho seriálu Naši si vyslúžil 9,4 % sledovanosť a 25,2 % share, pričom ženy v produktívnom veku 35-44 rokov dosiahli vynikajúci, až 15,1 % rating. Mladší diváci uprednostnili pred konkurenciou aj Inkognito, ktoré včera zaznamenalo 6,2 % rating v CS 12-54 a 10,8 % sledovanosť u žien v CS 45-54.
Moja mama varí lepšie ako tvoja naďalej stabilne potvrdzuje svoju silnú pozíciu lídra v access prime, aj tento týždeň je denne prvou voľbou divákov v CS 12-54 aj CS 12+. V stredu si podvečerné varenie na JOJke pozrelo celkovo 9,0 % divákov, najviac fanúšikov má show s Milanom Zimnýkovalom spomedzi žien v CS 45-54, ktoré napríklad v stredu dosiahli 12,0 % sledovanosť.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;nr

K téme

KOMUNÁLNA poisťovňa si 30. výročie pripomína kampaňou aj TV spotom „Časy sa menia, riziká zostávajú.“ Najlepším hraným filmom 29. ročníka MFF Art Film Fest sa stala snímka Dalva, najlepším krátkym filmom 48 hodín

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.