Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
20. januára 2016 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

JOJ: Najviac divákov mali včera Noviny TV JOJ

BRATISLAVA 20. januára – V komerčne dôležitej cieľovej skupine bola TV JOJ včera v prime time opäť jednotkou na trhu. Jej hlavná spravodajská relácia bola najsledovanejším programom dňa v CS 12+, Najlepšie počasie v CS 12-54 a seriál ZOO bol znova lídrom trhu v čase svojho vysielania.
V utorok 19. januára bola televízia JOJ znova lídrom slovenského trhu v prime time, keď v CS 12-54 predbehla svoju konkurenciu (8,2 % Rtg a 22,8 % Shr). V rovnakej cieľovke sa najsledovanejším programom dňa stalo Najlepšie počasie s 10,6 % ratingom a 27,6 % podielom, pričom v CS 12+ zaznamenalo až 12,8 % sledovanosť.
Celkovo najviac divákov mali včera v rámci univerzálneho publika Noviny TV JOJ, ktoré sledovalo 642-tisíc divákov, relácia tak zaznamenala výborný 13,7 % rating a 29,6 % podiel na trhu (CS 12+). Šport na JOJke bol včera takisto znova lídrom trhu v čase svojho vysielania pre mladých (10,3 % Rtg a 21,1 % Shr).
Šieste pokračovanie nového seriálu ZOO zaznamenalo rovnako ako všetky predchádzajúce epizódy nadpriemerné výsledky sledovanosti. Pre obchodne relevantné publikum bola seriálová novinka včera opäť lídrom trhu v čase svojho vysielania a v CS 12+ zaznamenala 9,7 % sledovanosť a 20,4 % share. Diváčky ZOO vo veku 45 – 54 rokov dosiahli včera skvelý 17,9 % rating.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;bl

K téme

Za 20 rokov zrealizovali zdravotní klauni na Slovensku vyše 32 000 klauniád KOMUNÁLNA poisťovňa si 30. výročie pripomína kampaňou aj TV spotom „Časy sa menia, riziká zostávajú.“

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.