Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
10. septembra 2015 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

JOJ: Keď si chcú Slováci pozrieť show, zapnú si Talent na JOJke

BRATISLAVA 10. septembra – V stredu 9. septembra si v hlavnom vysielacom čase mohli slovenskí diváci vybrať medzi veľkolepou talentovou show v ponuke televízie JOJ a premiérou novej série komediálneho seriálu konkurencie. Česko Slovensko má talent na JOJke včera aj napriek silnej konkurencie potvrdil, že je najsledovanejšou show na tomto trhu. V stredu večer si ju nenechalo ujsť až 578-tisíc divákov univerzálneho publika, show tak dosiahla skvelú 12,3 % sledovanosť a 28,5 % share.
Výborný trhový podiel dosiahla talentová show tiež v cieľovej skupine mladších divákov (30,4 % Shr v CS 12-54). Najsilnejšou cieľovou skupinou aj naďalej zostávajú ženy. Diváčky v CS 12+ dosiahli 14,6 % rating, ženy vo veku 45-54 rokov zaznamenali až 19,0 % sledovanosť.
Talentová show televízie JOJ teda aj svojou treťou epizódou piatej série dokázala, že je jedným z najúspešnejších jesenných formátov na slovenskom trhu. Slovenská produkcia má už tradične svetové parametre kvality a diváci navyše ocenili aj všetky nové prvky, ktoré so sebou priniesla najnovšia séria ČSMT.
Akvizičný formát Neuveriteľné svetové talenty, ktorý TV JOJ vysielala hneď po skončení Česko Slovensko má talent, sa stal lídrom trhu v čase svojho vysielania, keď si ho pozrelo celkovo takmer 400-tisíc divákov v CS 12+ (31,8 % Shr a 8,4 % Rtg v CS 12-54 a 8,5 % Rtg v CS 12+).
Jesenná access prime novinka televízie JOJ Moja mama varí lepšie ako tvoja dosahuje takisto stále výborné výsledky, a to aj napriek tomu, že tento týždeň súperí s novým konkurenčným seriálom. Zábavno-súťažná kulinárska show včera dosiahla nadpriemerné výkony v oboch cieľových skupinách (19,6 % Shr a 4,3 % Rtg v CS 12-54 a 4,9 Rtg v CS 12+). Denné varenie súťažiacich s moderátorom Milanom Zimnýkovalom si diváci obľúbili a show naďalej posilňuje access prime slot JOJky, ktorý v jesennej štruktúre zaznamenáva lepšie výkony, ako v jarnej sezóne bývalý líder tohto slotu Súdna sieň.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia. PR JOJ Group

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;bl

K téme

KOMUNÁLNA poisťovňa si 30. výročie pripomína kampaňou aj TV spotom „Časy sa menia, riziká zostávajú.“ Najlepším hraným filmom 29. ročníka MFF Art Film Fest sa stala snímka Dalva, najlepším krátkym filmom 48 hodín

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.