Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
19. novembra 2015 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

JOJ: JOJ Group je od utorka lídrom trhu v prime time

BRATISLAVA 19. novembra – V utorok 17. novembra zaznamenala JOJ Group ako líder trhu v prime time až 33,8 % share a nadpriemernú 12,7 % sledovanosť. Včera dosiahla v hlavnom vysielacom čase ešte lepší podiel na trhu, a to až 35,8 %. Samotná stanica JOJ si v stredu večer ako trhová jednotka vyslúžila 29,5 % share a 9,8 % rating, bola navyše lídrom aj v celodennom meradle s 24,5 % trhovým podielom.
Vo sviatočný deň si slovenskí diváci večer nenechali ujsť programovú ponuku JOJky. Najsledovanejšou reláciou utorka bolo Najlepšie počasie, ktoré si pozrelo až 679-tisíc divákov, s vynikajúcim 14,5 % ratingom a 29,8 % share (CS 12+). Noviny TV JOJ zaznamenali v utorok so 604-tisíc divákmi až 12,9 % sledovanosť a 27,3 % podiel univerzálneho publika, Šport si vyslúžil 11,4 % rating s 535-tisíc divákmi staršími ako 12 rokov.
Najsledovanejším nespravodajským programom utorka bola jednoznačne kinopremiéra celovečerného filmu Noe, ktorá v rámci mladého publika dosiahla výbornú 9,3 % sledovanosť a 28,7 % podiel na trhu. Najpočetnejšou cieľovou skupinou biblického príbehu s Russellom Croweom v hlavnej úlohe boli muži vo veku 45-54 rokov s 12,1 % ratingom a ženy v CS 35-44 s 12,0 % sledovanosťou.
V stredu 18. novembra sa JOJke znova podarilo prilákať k televíznym obrazovkám najviac divákov. Vo včerajšom programe bezkonkurenčne dominovalo semifinále súťaže Česko Slovensko má talent, ktorá ako líder trhu
v čase svojho vysielania znova potvrdila, že je najsledovanejšou show tejto jesene na Slovensku. Priamy prenos z veľkolepého programu na svetovej úrovni si nenechalo ujsť až 553-tisíc divákov, v CS 12+ tak show dosiahla skvelý 11,8 % rating. V rámci obchodne dôležitého publika zaznamenala talentová súťaž včera 11,4 % sledovanosť a vynikajúci 36,1 % podiel na trhu. Až 16,8 % rating si show vyslúžila v silnej cieľovej skupine diváčok vo veku 45-54 rokov.
V rebríčku TOP 10 najsledovanejších programov stredy (v CS 12-54) sa už tradične umiestnili všetky večerné spravodajské relácie televízie JOJ, ale aj podvečerná súťažno-kulinárska show Moja mama varí lepšie ako tvoja, ktorá si aj naďalej udržiava pozíciu jednoznačného lídra trhu v dôležitom slote v rámci access prime.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;bl

Odporúčané články

Klamstvá o hlušinovej skládke v Novákoch Komici zo stand-up comedy show Silné Reči predstavujú prvé stand-up comedy CD na Slovensku Silné Reči – Zlaté hity desaťročia

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.

Zavrieť

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies