Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
13. augusta 2015 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

JOJ Group včera dosiahla tohtoročné rekordy

BRATISLAVA 13. augusta – Televízna skupina JOJ Group v stredu zaznamenala najlepší trhový podiel tento rok v prime time aj celodenne. Najlepšie počasie bolo opäť najsledovanejším programom dňa, Krimi svojím výkonom predbehli aj hlavnú spravodajskú reláciu konkurencie.
JOJ Group sa v lete naďalej darí, včera bola v hlavnom vysielacom čase lídrom slovenského trhu s nadpriemerným podielom až 33,8 %. Prime time share aj celodenný podiel 27,7 % sú pre skupinu JOJ tento rok jej rekordné výsledky v komerčnej cieľovej skupine.
Diváci sú v letných horúčavách zvedaví, aké bude počasie v najbližších dňoch a z ponuky slovenských televízií si vyberajú predpoveď práve na JOJke. Včera si Najlepšie počasie pozrelo až 542-tisíc divákov, relácia tak bola opäť najsledovanejším programom dňa s 32,9 % podielom na trhu a nadpriemernou 11,6 % sledovanosťou v CS 12+. Relácia bola trhovým lídrom aj v obchodne dôležitej cieľovej skupine s 32,1 % share a 8,8 % ratingom.
Vynikajúci výsledok včera dosiahli všetky spravodajské relácie JOJky, ktoré diváci uprednostnili pred konkurenčnými. Noviny TV JOJ si nenechalo ujsť 449-tisíc divákov s rovnako nadpriemerným podielom 32,9 % a 9,6 % sledovanosťou, Šport dosiahol 9,1 % rating a 27,0 % share (CS 12+). Krimi tiež naďalej potvrdzujú svoje skvelé výkony a nie je prekvapením, že dokážu poraziť aj hlavnú spravodajskú reláciu konkurencie – ako napríklad včera, keď v rámci mladého publika zaznamenali výborný trhový podiel 28,6 %.
JOJka v lete ulahodila svojim divákom zaradením skvelého českého seriálu Vinári do svojho programu. Včera večer TV JOJ odvysielala poslednú epizódu prvej série, ktorú si nenechalo ujsť takmer 300-tisíc divákov (CS 12+). Vinári sa tak so Slovákmi, ktorí si ich na JOJ obľúbili, rozlúčili s nadpriemernými výsledkami sledovanosti (22,6 % Shr a 6,9 % Rtg v CS 12-54). V mužskej časti publika zaznamenali ešte lepší share 23,6 %, diváčky zasa dosiahli lepšiu sledovanosť – až 7,1 % Rtg (CS 12-54).

Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;nr

K téme

Za 20 rokov zrealizovali zdravotní klauni na Slovensku vyše 32 000 klauniád KOMUNÁLNA poisťovňa si 30. výročie pripomína kampaňou aj TV spotom „Časy sa menia, riziká zostávajú.“

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.