Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
13. marca 2017 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

JOJ Group potvrdzuje pozíciu lídra trhu v prime time

BRATISLAVA 13. marca –  JOJ Group naďalej potvrdzuje svoju pozíciu lídra v hlavnom vysielacom čase, počas desiateho týždňa tohto roka bola v priemere jednotkou pre univerzálne publikum, aj pre mladších divákov. Najvyššiu sledovanosť v CS 12+ dosiahla v pondelok 6.3. so 14,6 % ratingom a 31,5 % share a v CS 12-54 zasa v nedeľu 12.3. s 12,2 % sledovanosťou a 30,9 % podielom na trhu. TV JOJ zaznamenala najlepšiu sledovanosť v prime time v pondelok 6. 3. (11,8 % Rtg a 25,5 % Shr v CS 12+). 

Najsledovanejším programom týždňa z ponuky všetkých slovenských televízií boli opäť Noviny TV JOJ, ktoré včera dosiahli vynikajúci 15,8 % rating a 32,2 % share v CS 12+. Najlepšie počasie dosiahlo svoju najvyššiu sledovanosť v pondelok, a to so 14,8 % ratingom a 30,0 % share v CS 12+. Minulotýždňové maximá si v rámci univerzálneho publika pripísali Krimi v nedeľu (14,0 % Rtg a 29,8 % Shr) a rovnako včera aj Šport (12,0 % Rtg a 23,4 % Shr). TOP programom uplynulého týždňa sa pre mladých stalo včerajšie Najlepšie počasie (11,9 % Rtg a 27,9 % Shr). 

Pokračovanie novej historickej detektívky 1890 si včera vyslúžilo 9,9 % sledovanosť a 20,7 % podiel v rámci univerzálneho publika, v CS 12-54 zaznamenal seriál 9,3 % rating a 23,2 % share. Druhú epizódu si nenechali ujsť najmä ženy v produktívnom veku 35 až 44 rokov, ktoré dosiahli vynikajúcu 15,7 % sledovanosť a seriál bol lídrom trhu v čase vysielania aj pre mužov v rovnakom veku s 12,1 % ratingom. Diváčky v CS 45-54 zaznamenali tiež skvelý 14,1 % rating.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54. 
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group

K téme

Za 20 rokov zrealizovali zdravotní klauni na Slovensku vyše 32 000 klauniád KOMUNÁLNA poisťovňa si 30. výročie pripomína kampaňou aj TV spotom „Časy sa menia, riziká zostávajú.“

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.