Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
9. októbra 2017 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

JOJ Group je stále lídrom v prime time

BRATISLAVA 9. októbra – JOJ Group je naďalej trhovou jednotkou v hlavnom vysielacom čase, 40. týždeň uzavrela v priemere s 11,9 % sledovanosťou a 27,2 % podielom na trhu, najvyšší rating v prime time dosiahla zhodne v utorok i vo štvrtok, konkrétne 12,6 % sledovanosť (CS 12+).

Najsledovanejšími reláciami prvého októbrového týždňa na trhu boli v rámci univerzálneho publika Najlepšie počasie a Noviny TV JOJ. Predpoveď počasia si najvyšší rating vyslúžila v utorok 3. 10., teda 13,2 % sledovanosť a 27,5 % share, hlavná spravodajská relácia na JOJke dosiahla včera svoje týždňové maximum s 13,0 % ratingom a 26,2 % (CS 12+).

Lídrami trhu v čase svojho vysielania boli počas uplynulého týždňa zábavné show a seriály JOJky – Inkognito v pondelok v CS 12+ s 11,5 % sledovanosťou a 25,6 % podielom, Naši v stredu so 6,8 % ratingom v CS 12-54, Všetko čo mám rád (10,1 % Rtg a 23,4 % v CS 12+) aj Všetko čo má rád Ander v piatok v oboch cieľovkách. V medziťýždňovom porovnaní si zlepšila výsledky aj utorková show Nikto nie je dokonalý (8,8 % Rtg v CS 12+) a takisto zoznamovacia show Take me out v sobotu (6,2 % Rtg v CS 12+ aj CS 12-54). V nedeľu TV JOJ odpremiérovala kinohit James Bond: Spectre, ktorý zaznamenal 7,5 % rating v obchodnej cieľovke. Najpočetnejšou skupinou divákov bondovky boli muži v CS 45-54, ktorí dosiahli vysoko nadpriemernú, až 14,7 % sledovanosť.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group

Táto informácia je komerčným oznámením a je odvysielaná v znení dodanom klientom bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA za jej obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá.
www.prservis.sk; email: prservis@sita.sk

K téme

Za 20 rokov zrealizovali zdravotní klauni na Slovensku vyše 32 000 klauniád KOMUNÁLNA poisťovňa si 30. výročie pripomína kampaňou aj TV spotom „Časy sa menia, riziká zostávajú.“

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.