Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
5. júna 2017 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

JOJ Group je aj v júni lídrom trhu v prime time

BRATISLAVA 5. júna – JOJ Group bola aj v 22. týždni prvou voľbou slovenských divákov v prime time, najvyššiu sledovanosť dosiahla v nedeľu 4. júna so 14,1 % ratingom a 31,1 % share v CS 12+ (12,2 % Rtg a 33,3 % Shr v CS 12-54). TV JOJ zaznamenala najlepší rating v hlavnom vysielacom čase v rovnaký deň, a to nadpriemerný rating 12,0 % a podiel 26,4 % v CS 12+.

TOP programom uplynulého týždňa z ponuky všetkých slovenských televízií bolo Najlepšie počasie, ktoré včera sledovalo až 718-tisíc divákov starších ako 12 rokov a dosiahlo tak excelentnú 15,4 % sledovanosť a 31,9 % podiel na trhu. Včerajšie Noviny TV JOJ si v ten deň vyslúžili výborný 13,5 % rating a 30,1 % share a Šport 11,7 % sledovanosť a 24,5 % podiel v rámci univerzálneho publika.

Z nespravodajských relácií bol najsledovanejší nedeľný film na JOJke – akčný triler Mechanik zabijak 2 zaznamenal 12,9 % rating a 29,5 % share v CS 12+, pre mladších divákov bol rovnako lídrom trhu v čase svojho vysielania s 12,4 % sledovanosťou a 33,5 % podielom na trhu. Muži vo veku 45 až 54 rokov dosiahli vysoko nadpriemerný, až 24,1 % rating a 44,0 % share, diváčky v rovnakej vekovej kategórii zaznamenali 17,5 % sledovanosť a 32,6 % podiel na trhu. Z pôvodnej tvorby bola opäť najúspešnejšia zábavná show Inkognito, ktorá v pondelok 29. mája dosiahla 10,7 % rating a 25,8 % share (CS 12+).

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54. Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group

K téme

KOMUNÁLNA poisťovňa si 30. výročie pripomína kampaňou aj TV spotom „Časy sa menia, riziká zostávajú.“ Najlepším hraným filmom 29. ročníka MFF Art Film Fest sa stala snímka Dalva, najlepším krátkym filmom 48 hodín

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.